• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis en toetsenbord werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CoenRSD

Junior lid
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Beste leden.

Ik heb vorige week mijn computer opgestuurd naar een bedrijf hier in Roosendaal. Omdat ik hem wou leegmaken en er een nieuwe voeding in wou laten zetten omdat hij constant uit viel. Nu heb ik deze gisteren weer opgehaald, maar nu zit ik met het probleem dat mijn muis en toetsenbord het niet meer doen. Deze zijn beide van Logitech en werken met de zogenaamde Plug and Play manier. Ik heb dus voor beide een klein USB stickje achterin de pc zitten, dat werkt als ontvanger.

Zelf had ik een idee, dat het hoogstwaarschijnlijk wel is te maken zou kunnen hebben met de drivers?

Iemand nog een ander idee?

Met vriendelijke groet,

Coen van Aken
 
XP versie? de sp's staan erop?
Die dingen uit en aan zetten wil ook niet?
 
Heb je geen bedraad toetsenbord en muis? Zodat je de pc kan opstarten en de stuurprogramma's van de draadloze kan laten installeren? Als je de pc heb laten leegmaken ben je namelijk die stuurprogramma's ook kwijt.
 
XP versie? de sp's staan erop?
Die dingen uit en aan zetten wil ook niet?

Geen idee of de stuurprogramma's er nog op staan. Hij is door iemand anders leeggehaald dus vandaar.

---------- Bericht toegevoegd op 12:56 ---------- Vorige bericht was op 12:55 ----------

Heb je geen bedraad toetsenbord en muis? Zodat je de pc kan opstarten en de stuurprogramma's van de draadloze kan laten installeren? Als je de pc heb laten leegmaken ben je namelijk die stuurprogramma's ook kwijt.

Dit werkt helaas ook niet. Heb al meerdere malen geprobeerd met 3 andere muizen(bedraad) en ook toetsenborden. Helemaal niks werkt.
 
Heb je ook een toetsenbord en een muis met de (oude) ps2 aansluitingen geprobeerd (de paarse en de groene) die werken meestal wel namelijk.
 
In de bios maar eerst eens alles over USB nazien?

USB devices hebben iip geen drivers nodig alleen om ze beter te laten werken soms.
 
Heb je ook een toetsenbord en een muis met de (oude) ps2 aansluitingen geprobeerd (de paarse en de groene) die werken meestal wel namelijk.

Als het goed is heb ik die nog wel ergens liggen inderdaad. Zit zou dus betekenen, dat ik ze daarna wel handmatig zou kunnen instellen. Want krijg wel een installatie scherm te zien wanneer ik beide usb stickjes inplug.

---------- Bericht toegevoegd op 16:52 ---------- Vorige bericht was op 13:17 ----------

Heb je ook een toetsenbord en een muis met de (oude) ps2 aansluitingen geprobeerd (de paarse en de groene) die werken meestal wel namelijk.

Ruben, ik wil jou bedanken met het verlossende antwoord. Hierna heb ik drivers geinstalleerd van Logitech, en de muis en het toetsenbord werken weer. Heel erg bedankt!
 
Graag gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan