• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fysiek geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schipperke

Nieuw lid
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort problemen met mijn fysieke geheugen. Ik heb 8 gigabyte genstalleerd, dit gaf hij normaal ook zo aan bij het taakbeheer.

De laatste tijd is me computer wat langzamer, ik ging dus eens na waaraan dit kon liggen. Nu blijkt dat hij bij het taakbeheer aangeeft nog maar 2 gigabyte aan fysiek geheugen te hebben.

Als ik dan op broncontrole klik, zie ik staan dat de andere 6 gigabyte gereserveerd staat voor hardware.

Wat kan ik eraan doen dat er weer de volledige 8 gigabyte gebruikt wordt?

Alvast bedankt!!

Marco
 
Via msconfig en boot de maxmem al uitgevinkt en gereboot?
 
Ja heb ik al geprobeerd.. Maar heeft niks geholpen..

Verder nog ideeen?
 
Jep.. Hij heeft het ook altijd gedaan.. Het is nu sinds deze week dat hij ineens een stuk langzamer werd..
 
Weird, en remapping staat aan in de bios?

Wat is er genstalleerd waardoor dat zou kunnen zijn ontstaan, en systeemherstel naar voor het probleem een optie?
 
Nou ik heb de geheugen kaartjes eruit gehaald en opnieuw erin geklikt, en nu werkt alles weer. Geen idee wat er gebeurd is.. maar problem solved!

in ieder geval bedankt voor de reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan