• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Slideshow voor windowsviewer en faxen versnellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezers,

Waarschijnlijk is dit voor een insider een gemakkelijke vraag maar voor deze leek dus niet.

Wanneer ik met behulp van de windowsviewer een slideshow opstart dan draait dit programma op een en hetzelfde tempo de foto's af. De vraag is: Bestaat er een (simpele) mogelijkheid de interval tussen de beelden met enkele seconden te vertragen of te versnellen? Zo ja, hoe kan ik dat dan het beste doen?

Met vriendelijke groet,
HansGU
 
@ HansGU,

Heb je Powerpoint? met Powerpoint kunt je een slide show maken, de interval kunt je zelf instellen.

edit - toegevoegd
Ook met Windows Movie Maker is het mogelijk
 
Laatst bewerkt:
@ HansGU,

Heb je Powerpoint? met Powerpoint kunt je een slide show maken, de interval kunt je zelf instellen.

edit - toegevoegd
Ook met Windows Movie Maker is het mogelijk

Sorry Mericya, ik heb weliswaar MS OFFICE en dus ook Powerpoint op mijn HD geinstallerd staan, maar met Powerpoint kan ik niets. Wat dat betreft ben ik een leek :huh:

Groetjes,
Hans
 
Ik weet niet hoe je Engels is, maar deze informatie vond ik voor je:

In order to change the slideshow timing, open regedit and go to the following key.

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellImageView]

Create a DWORD named "Timeout", with the value the number of millseconds between image changes (1000 (Dec) = 1 second, 5000 = 5 seconds)

Note that the time of actually changing the image is not included, so 1000 =1 second + time to decode the image
 
Dames en Heren, hartelijk dank voor jullie reacties. Helaas ben ik geen Powerpoint of Windowsmoviemaker expert maar mogelijk kan ik met de tip van Gollem wat beginnen.

Hartelijk dank,
HansGU
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan