• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Free Studio vraagt bij een nieuwe installatie om Image Mastering API (IMAMI) (was nooit eerder...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezers,

Sinds een jaar of 2 gebruik ik regelmatig de freeware tool 'Free Studio'. Nooit ergens een probleem mee gehad en na het downloaden van het speeltje kon ik het altijd direct installeren en aan de slag!

Nu echter, na een keurige format C, heb ik zo ongeveer alles weer op mijn HD staan. Alleen de tool Free Studio niet. Niets aan de hand, gewoon downloaden en installeren toch? Mooi niet!

Tot mijn verbazing krijg ik iedere keer dat ik de tool wil installeren de volgende melding:
Voor deze installatie is Image Mastering API (IMAPI) vereist. Download dit alstublieft en installeer het. Waarna de vraag volgt: Wilt u Image Mastering IMAPI nu downloaden? Natuurlijk antwoord ik dan steevast met ja waarna ik een OFFICE validatie menu inrol (hoe kan dit?) en daar vervolgens niet meer uit kan komen .... Tenmiste, ik kom er wel uit maar zonder het beloofde programma!

Is er misschien iemand die mij kan helpen?

Met vr. gr.,
Hans
 
ik snap niet waarom je deze moet downloaden ... want Met Image Mastering API v2.0 (IMAPIv2.0) kunt u toepassingen op basis van IMAPIv2 gebruiken om afbeeldingen op optische cd- en dvd-opslagmedia te organiseren en te branden.
concreet betekent dit dat image mastering api dient om iso's aan te maken ...
daarom de vraag van welke site jij het free studio tool wilt downloaden !!
 
ik snap niet waarom je deze moet downloaden ... want Met Image Mastering API v2.0 (IMAPIv2.0) kunt u toepassingen op basis van IMAPIv2 gebruiken om afbeeldingen op optische cd- en dvd-opslagmedia te organiseren en te branden.
concreet betekent dit dat image mastering api dient om iso's aan te maken ...
daarom de vraag van welke site jij het free studio tool wilt downloaden !!

Beste Emi,

Na daarstraks nogmaals Free Studio te hebben geprobeert te installeren bleek er plotseling een pop-up te voorschijn te komen die me naar de vertrouwde website loodste. Overigens kreeg ik eerst een installatie bestand (deel 1 zal ik maar zeggen, van Softonic) maar het is me nu wel gelukt. Toch wel een beetje merkwaardig omdat ik dit in het verleden toch zeker al een keer of 10 had gedaan en dan nu ineens die verborgen popup :)

Hoe dan ook, bedankt voor he reactie want daardoor heb ik de tool toch weer werkend gekregen! :)

Hartelijk dank,
HansGU
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan