• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WinSysClean X6 gratis zolang registratiesite openblijft

Re: WinSysClean X4 gratis zolang registratiesite openblijft

Doe ik ziezo!
 
Re: WinSysClean X4 gratis zolang registratiesite openblijft

Gedaan, die Pentium is weer blijer!
530b84b37566f-wsc.png
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Lijkt me een handig programma, maar mijn registratie wil maar niet lukken, heb ik achter het net gevist. Heb het al met verschillende mailadressen geprobeerd.

Nog eens gekeken en ze stonden in de spambak, sorry, dit bericht mag weg excuses.

---------- Bericht toegevoegd op 01:10 ---------- Vorige bericht was op 00:45 ----------

Heeft toch nog 45 mb weggegooid van de c schijf, maar ik weet niet goed welke applicaties ik in versie 5 kan laten schonen. Dit zijn er namelijk veel meer, dan het voorbeeld in dit gedeelde van het forum aangeeft.
Ik heb derhalve maar even niets aangevinkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

?? Gaat het nu om X4 of X5? In de titel staat X5 maar het lijkt alsof men het over X3 heeft (zie laatste screenshot van Roxmarie)
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Ik heb versie 5 genstalleerd. Maar de uitleg hier is zoals ik het zie van versie 2. En omdat versie 2 er anders uit ziet dan versie 5 mbt de applicaties Mijn vraag.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Het verbaasde mij dat ik weer mail kreeg over die winsys: laatste melding was j.l. februari en het is nu (bijna) augustus. Ontving althans de AOW over juli al.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Je doelt op een mail van USRO?

Het verbaasde mij dat ik weer mail kreeg over die winsys: laatste melding was j.l. februari en het is nu (bijna) augustus. Ontving althans de AOW over juli al.

Neem me niet kwalijk, maar is die betaling dan niet rijkelijk laat?
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

inderdaad Roxmarie 24 juli
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Inderdaad ??? Deze discussie dreigt op NUL uit te lopen. m.i. heeft er nooit een gratis versie van WinSys 5 bestaan en snapt niemand meer wat Roxmarie bedoelt (hooguit dat ze naar de juiste instellingen vraagt).

Abraham, weet je zeker dat je jezelf niet vergiste in de versie van WinSysClean? Je schreef in de titel van dit topic X5 maar moest dit niet X4 zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Sorry dat het onduidelijk is. Boven aan het topic staan 2 links 1 naar de download van versie 5 en 1 naar de registratie link van versie 5. Wat me uiteindelijk toch gelukt is om toch nog te registreren. De mail Was alleen in de spam terecht gekomen.

En inderdaad ik wilde graag weten welke installatie je het beste kon dien onder het tabje applicatie.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Nog even t.a.v. Abraham:

Ik zie nu pas dat X4 inderdaad werd vervangen door X5 ... Dat komt omdat ik dit topic na het downloaden van X4 nooit meer heb bekeken. Inmiddels heb ik X5 opgehaald en ga ik deze i.p.v. versie 4 installeren.

t.a.v. van Roxmarie:
Doordat ik X5 (nog) niet ken kan ik je het antwoord op je vraag helaas niet geven. Mogelijk wil Abraham (wanneer deze de tijd heeft) daarop eens reageren?
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Ik heb in dat venster gewoon alles laten selecteren.
Het is namelijk heel simpel: wat er niet in Windows aanwezig is, kan dus ook niet worden schoongepoetst!

53ae6c54e0bbe-WinSysClean_X5_Cleaning_Options_NCF.jpg
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Ook ik was verbaasd dat X5 inmiddels wel op te halen is, en tijdens bovenstaande reacties inmiddels opgehaald en geregistreerd.K.w.w.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Probleem.:
Ik heb in mijn onbenul eerst de oude versie verwijderd (ook verwijzingen in het register). Nu geeft het installatieprogramma een error en geeft aan dat er geen verwijzing is naar een eerdere versie (WSC X1 ...). Zou het eerst installeren van WSC 4 ook werken of kan ik ergens nog (een betrouwbare) versie X1 verkrijgen?

Getver.... wat een tegenvaller. Zie wel een X1 op een adres in de US staan maar ik weet niet of dit vertrouwd is. Wat kan ik nu het beste doen? Ik denk dat wanneer ik X4 weer probeer dat ik dan ook de melding krijg dat het MSI bestand van een vorige versie niet te vinden is. Weet niet goed wat ik nu moet doen. Heeft Abraham misschien een tip?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Hertstart je PC nu eerst en probeer daarna nogmaals de installatie.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Helaas... Ook na het opnieuw opstarten krijg ik dezelfde meldingen. Hieronder 2 screenshots daarvan:

53d0d1b0dcd22-dit_zie_ik.jpg


53d0d1d406c6b-dit_zie_ik2.jpg


Wat kan ik nu nog doen?
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Maak hierover in HijackThis maar een topic aan en gebruik nogmaals de afbeeldingen.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Ok, doe ik Abraham.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan