• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WinSysClean X6 gratis zolang registratiesite openblijft

Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

@ HansGU: volgens mij kun best eens een eenvoudig printscreenprogramma gebruiken waarmee je een deel van je scherm kunt uitkaderen, om daar vervolgens (bijvoorbeeld) een jpg van te maken. Wel zo handig. Op zich heb je een kleurrijk bureaublad, maar handig is het niet. Ik bedoel zoiets:
n6t3jp.jpg

dit was dus zo'n printscreentje van jouw eigen upload prent. Ik heb daar al velen gelukkig mee gemaakt.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Najsnarf, dank je wel voor je uitleg. Helaas was het in dit geval al te laat daarvoor.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Mocht iemand merken dat de downloadlink van WinSysClean via MijnBestand.nl niet meer werkt, stuur mij dan een PB daarover, dan repareer ik dat.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Helaas is niet meer mogelijk om met mijnbestand.nl te uploaden. Per 1 december 2014 stopt de site definitief!
Zie: http://www.mijnbestand.nl/

Grtz CompGerd
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Wat ik graag wil weten, kan jij je nog wel helemaal bj USRO.de aanmelden voor het verkrijgen van een licentiecode voor WinSysClean 5.
Want het kan zijn dat daarvoor nu een Duits e-mail account benodigd wordt.
Ik ga ervan uit dat Gmail geen probleem zal zijn voor registratie.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

het aanmelden voor een licentie code WinSysClean X5 is nog steeds mogelijk ...link

---------- Bericht toegevoegd op 23:05 ---------- Vorige bericht was op 23:03 ----------

je verkrijgt aanstonds een mail toegestuurd met een link voor het ophalen van deze code .
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Dat is mij bekend, beste EMI, waar het mij omgaat, krijg je ook nog een retourmail van USRO.

Want gebruik je een e-mail adres met .nl erachter, dan gaat het niet meer.
Dan heb je een Duits e-mailadres nodig.

Bijvoorbeeld: http://www.gmx.net/

Ik zal de upload veranderen.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

ik heb gewoon mijn gmail gebruikt ...ook met outlook.com verkreeg ik de mail ...doch gebruikte ik mijn telenet email adres dus met .be dan liep dit ook op een misser uit !
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Dank jou voor het meehelpen om duidelijkheid te verkrijgen.

Inmiddels heb ik de downloadlink vernieuwd.

Indien leden enkel een e-mailadres hebben met .nl of .be erin, dan raad ik ze aan een nieuw en gratis e-mailaccount aan te maken bij http://www.gmx.net/ in Duitsland.
Want op die manier krijg je dan alsnog de reply binnen van USRo.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

heb vandaag nog eens mijn telenet email adres gebruikt en nu werd deze dus wel aanvaard ...ook verkreeg ik op dit adres een mail van hen om de licentie code op te halen ..
wat me wel opviel is dat ik de link zelf diende te plakken in de browser .
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Hallo Emi, afgaande op jouw eerdere post heb ik afgelopen nacht WinSysClean X5 opnieuw vanaf het oorspronkelijke adres opgehaald. Echter, in dit geval met behulp van mijn Gmail account en dus niet zoals voorheen met behulp van mijn Ziggo.nl account.. Alles verliep razendsnel en vlekkeloos.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

raar dat ik wel dus met mijn telenet.be adres een code kon aanvragen !
allezins heb je er eentje verkregen ...das toch het voornaamste .
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

gewoon opgehaald met ziggo mail hoor totaal geen probleem :D
even een vraag je kan hem dus niet over versie 4 heen installeren??
hoe verwijder je versie 4 ,zodat versie 5.01 wel gaat werken???

---------- Bericht toegevoegd op 16:56 ---------- Vorige bericht was op 16:44 ----------

versie 4 verwijderd met wise uninstaller,maar versi 5.01 wil nu niet installeren een msi fout
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

daar ik deze dus niet gebruik kan ik hierop niet antwoorden ....
ben je zeker van je stuk dat er ook niets meer actief is van versie x4 ( doe een controle van taakbeheer ! )
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

vanschagen, in het verleden heb ik ditzelfde probleem gehad.
Helaas weet ik niet zeker meer hoe ik het opgelost kreeg. Ik meen me te herinneren dat ik eerst 4.1 weer terug gezet heb. Later heb ik (zonder X4 te verwijderen...) versie 5 er overheen kunnen plaatsen.

Dus eerst X4 terug en dan X5 er overheen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

is opgelost,winsysclean 4 gestart ,daar op remove geklikt,en ik kon weer winsysclean 5.01 installeren.
bedankt
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Ik heb wel een licentie code gekregen (via GMail adres) en toen via Chip.DE een trail versie van X5 gedownload.
Hoe moet ik die versie nu activeren met mijn code?
Ik kan nergens mijn code aanmelden in deze trailversie (http://www.chip.de/downloads/WinSysClean-X5_38081456.html). Bij intypen van Help geeft hij een link welke niet bestaat?!

GRTZ CompGerd
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

De trial versie werkt maar dertig dagen en kan niet geaktiveerd worden!

Ik heb inmiddels de downloadlink voor de Chipversie vernieuwd!
Dus doe je voordeel ermee.
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Duidelijk, maar welke nieuwe Chipversie link bedoel je nu precies Abraham? Bedoel je die Filedropper link bij de start van dit Topic?

GRTZ CompGerd
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan