• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WinSysClean X6 gratis zolang registratiesite openblijft

Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

oke dat had ik even over het hoofd gezien, super bedankt voor alles.
heb ccleaner verwijderd en winsysclean werkt naar behoren.
fijn weekend!
 
Re: WinSysClean X5 gratis zolang registratiesite openblijft

Dank jou voor het meehelpen om duidelijkheid te verkrijgen.

Inmiddels heb ik de downloadlink vernieuwd.

Indien leden enkel een e-mailadres hebben met .nl of .be erin, dan raad ik ze aan een nieuw en gratis e-mailaccount aan te maken bij http://www.gmx.net/ in Duitsland.
Want op die manier krijg je dan alsnog de reply binnen van USRo.

Registrierung leider nicht mglich!

Sie haben versucht, sich mit der IP-Adresse 00000000000
bei GMX zu registrieren.

Diese IP-Adresse ist nicht zugelassen.

Ihre IP-Adresse kann aufgrund eines Missbrauchsfalles gesperrt sein,
z.B. weil darber zu viele Accounts registriert wurden.

Falls Sie von Ihrem DSL-Provider eine dynamische IP zugewiesen bekommen
haben, ist dies in der Regel temporr und wird innerhalb von 24 Stunden
aufgehoben (Tipp: Internetverbindung trennen und erneut versuchen).

Sollte die IP-Sperre permanent sein, bitte kontaktieren Sie uns
und nennen Sie uns Ihre oben ausgewiesene IP-Adresse.

Wir bedauern die Unannehmlichkeiten, die durch diese Manahmen
entstehen und mchten darauf hinweisen, dass dies zum Schutz
unserer Kunden erforderlich ist.

Ihr GMX Team

--- Update ---

Uiteindelijk is het met toch gelukt via een tijdelijk mail adres, dus hartelijk bedankt voor de tip.
 
WinSysClean X6 - de actuele versie - is nu te krijgen.
Ga daarvoor naar het eerste bericht in dit topic.
 
Hallo Abraham, ik snap er geen bal van. Wanneer ik op de gmx link klik dan krijg ik een hopeloze pagina met advertenties voor van alles en nog wat. Geen nieuwe Winsysclean X6 te vinden. Wat doe ik nu fout?
 
Download werd geblokkeerd... Melding van 360 Total Security was: Er kan een virus in zitten. De download werd gestopt :wacko:
 
False positive van Qihoo.

Indien Qihoo IS360 ingrijpt, "Malware quarantined" - links van de blauwe OK op Restore klikken; vink in de quarantaine SecurtyCeheck aan en klik weer op Restore en in het venstertje Ad to whitelist nogmaals op Restore klikken.
 
Dit is knap irritant. Ik krijg zelfs niet de gelegenheid van zippy share te downloaden. Na het starten van de download komt na een seconde de melding dat downloaden niet mogelijk is vanwege een mogelijk virus. Wanneer ik daarna onderin de Qihoo pagina op exit klik en het antivirus programma dus is uitgeschakeld lukt het nog steeds niet. Ik krijg precies dezelfde melding.

Wat moet ik anders doen?
 
hier is de link via wetransfer voor de Winsysclean x6 (noteer dat deze maar 7 dagen geldig blijft )
 
Emi, dank! Nu werkt de download probleemloos (hoe kan dat nou?) Laatste vraag: Kan ik de nieuwe versie (dus X6) over de oude X5 heen installeren of moet ik pers X5 er eerst afgooien?
 
dat over installeren zou kunnen werken...
zeker ben ik niet omdat ik deze dus niet gebruikt ...
 
Ik ging naar het eerste bericht om de registratielink te krijgen kreeg ik een code voor X5 en die werkt dus niet
 
Vreemd, ook ik kreeg eerst een registratielink voor X5. Later na opnieuw proberen kreeg ik de registratie-link voor X6 ...
 
ik verkreeg rechtstreeks de x6 licentie dus zonder een omweg .
 
Gelukkig, het is gelukt. X6 draait (heb het over de oudere versie heen geinstalleerd en geen problemen ondervonden).

Emi, dank voor je tip.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan