• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen tekstverwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

superkarel

Nieuw lid
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Een paar maanden geleden kreeg ik problemen met tekstverwerking op mijn laptop. Tijdens of net na het typen van tekst in Word(2007) en outlook express (windows XP) versprongen letters, stonden er plots andere letters,
verdwenen hele woorden of stonden woorden in een andere volgorde. De ene keer ging het goed, de andere keer was het hommeles. Om gek van te worden.
Ik heb verschillende virussanners laten scannen, heb malware/spyware laten controleren, maar de laptop bleek schoon te zijn.
Ik heb uiteindelijk windows opnieuw geinstalleerd en heb ook MS Office opnieuw geinstalleerd (studenten versie). Deze versie heb ik ook op 2 ander laptops en daar heb ik dit probleem niet.
Vrij kort na deze herinstallatie kwam het probleem ineens weer terug.
Alles opnieuw gecontroleerd. Niets te vinden.
Een andere reden voor herinstallatie was het feit dat de laptop erg traag werd (3 jaar oud).
Na hetinstallatie bleef de laptop traag (Acer/travelmate 7720).

Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?
M vr gr.

---------- Bericht toegevoegd op 18:55 ---------- Vorige bericht was op 09:38 ----------

Ben er inmiddels zelf achter gekomen. Er stonden 2 versies van office geinstalleerd. Probleem opgelost.
 
elke acer wordt traag na 3 jaar..open maken,en plak stof en vuil weg halen..
als je een keer weet hoe het moet,daarna elk half jaar..
of iemand vinden die het kan..want het is erg secuur werk..

ollo
 
ollo,

Waar bazeer jij op dat ieder Acer na 3 jaar traag word?? Dat is echt onzin!

Superkarel, misschien komt het doordat je de touchpad aanraak tijdens het typen. Als je die uitschakel heb je het probleem dan nog?
 
elke acer heeft een stofzuiger ingebouwd,en je mag het zakje nooit leeg maken van de garantie..
daarom schreef ik dat...
en hoe meer stof,hoe minder koeling,en hoe langzamer hij wordt...

ollo
 
Hmm.. heeft niets met Acer te maken. Elke computer heeft dit.
 
Precies Gollem, en wie zegt dat dit "altijd en na 3 jaar gebeurd" het kan ook eerder of later zijn. Maar je moet hem inderdaad eens goed schoonmaken, waarschijnlijk helpt dat wel.
 
Dat van de touchpad heb ik wel eens gelezen. Denk niet dat dit het probleem is, maar zal het in de gaten houden. Had kennelijk ooit eens 2 versies van office geinstaleerd. Heb beiden verwijderd en een opnieuw geinstalleerd. Kijken wat er gebeurt.
Groet.

---------- Bericht toegevoegd op 06:22 ---------- Vorige bericht was op 06:20 ----------

Stofvrij maken is aan te raden, maar dat heeft te maken met de koeling/vertilator, niet met een vertraagde laptop.
 
Hmm.... je heb dus, nadat je de computer opnieuw genstalleerd hebt, 2 versies van Office genstalleerd?
 
Daar kan ook het probleem zitten 2 keer office op je computer vloekt met elkaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan