• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Àanstaande zaterdagmorgen vindt er een grote upgrade plaats.

A

Abraham54

Gast
Via deze weg wil ik aan alle leden laten weten,
dat aanstaande zaterdagmorgen dit forum een grote update beurt gaat krijgen.


De forumsoftware zal van XenForo 1 naar XenForo 2 worden geüpgradet.
Dit kan een twee tot tweeënhalf uur duren, omdat allereerst alle aanwezige add-ons en thema's verwijderd gaan worden - deze zijn niet meer compatibel met XenForo 2.

Wat dan overblijft is een schoon forum, dat daarna geüpdated wordt naar XenForo 2.1

Een en ander neemt een aanvang vanaf ongeveer 9 uur 's ochtends.
Dus krijg je de melding dat het forum is uitgeschakeld - heb dan even geduld.
Wil je alvast zien wat XenForo 2.1 is, kijk dan op mijn forum, dat is al veel eerder overgegaan.
 
Hoi Berend - het wordt geen overzetten maar een upgrade naar de nieuwste versie.
Maar dank jou wel voor de goede wensen.
 
Sterkte bij het uitvoeren van deze taak. De rest van het team zal je zeker steunen waar ze kunnen!
 
Succes met het updaten!
 
Petje heel diep af! Het is je weer gelukt!
 
Het ziet er mooi uit Abe!
Blijft de site in het Engels of wordt dit nog aangepast?
 
In de footer (onderaan dus) op English(US) klikken en dan voor Nederlands kiezen!
Daarna is het forum al grotendeels in het Nederlands.
 
Mooi ik heb het aangepast
Mooi werk geleverd!
 
Om in de "Engelse term" te blijven. Nice Job.

Mooie layout Abraham.
groeten Bert.
 
Weer super gedaan en bedankt voor al het werk.
 
this een verandering ..
wat me vooral tegen slaat is dat men niet meer rechtstreeks naar het laatste bericht gelinkt word in een topic dat men volgt ...men komt nu steeds op het 1ste bericht uit waarmee men dus het betreffende topic begon en zodoende dient men zelf naar het laatste bericht te gaan met gevolg dat men al de eerdere geplaatste berichten dient te door kruisen .
 
Vreemd - ik kom meteen bij jouw bericht!
 
Als ik een nieuw bericht aanklik kom ik ook gewoon bij het laatste bericht.
 
Ik bezoek het NCF iedere dag: even lezen wat er gepost is.
Normaal zijn er dan 1, hooguit 2 pagina's met nieuwe berichten. Vandaag maar liefst 9 pagina's. Dat klopt dus niet, want de meeste van die berichten heb ik al gelezen.
Bovendien ervaar ik hetzelfde als Emi: ik kom steeds uit bij de startpost; dus niet bij het eerste ongelezen bericht in dat topic.
 
Ik zie nu de reactie van aarie25. Misschien werkt het bij teamleden wel goed, maar bij gewone leden niet.
 
ja sorry heren ..nu werkt het hier ook en word ik inderdaad ook hier door gelinkt naar het laatste bericht ..
 
Dat zou kunnen, maar dat zou Abraham eens kunnen nakijken of dit een in stelling is.
 
ja sorry heren ..nu werkt het hier ook en word ik inderdaad ook hier door gelinkt naar het laatste bericht ..

Misschien had hij even nodig, ben benieuwd of het bij Porrelaar nu ook gaat werken.
 
Nee, ik heb nog steeds 8 pagina's met Nieuwe berichten, terwijl ik in die topics alle berichten/posten al gelezen heb.
Ik zal nu alle topics en forums als gelezen markeren. Dan merk ik morgen wel of het weer als vanouds werkt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan