• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

☘ Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Na vele plezierige jaren ga ik jullie mededelen, dat ik stop op het NCF.
Deze beslissing heb ik genomen na een ingelaste sabbatical, waarin ik alles voor mijzelf op een rijtje heb kunnen zetten.
Ik doe dit, doordat ik niet meer achter de organisatie van het interne gebeuren op het NCF kan staan.

In alle jaren dat ik hier meedeed, heb ik heel veel plezier gehad en vele mensen kunnen helpen, waar ik heel veel dank van ontving.
Tevens ben ik ook een leidraad en inspiratie voor anderen geweest.
Dit allemaal zal ik missen en al deze mensen zeg ik met pijn in mijn hart, bedankt voor jullie vertrouwen.

Om mensen te kunnen blijven helpen, ben ik alweer ruim vier jaar geleden een eigen computerforum gestart,
waarin ik mijn passie /hobby voort kan zetten en mensen kan blijven helpen.

Groet en tot ziens, Abraham
 
Hallo,

Abraham bedankt voor wat je allemaal heb gedaan op NCF ze weten niet wat weg gaat.
 
Hallo,

Abraham bedankt voor wat je allemaal heb gedaan op NCF ze weten niet wat weg gaat.
Ja abbs , hier kan ik mij bij aansluiten,hoe dom kan je zijn om zo iemand als AB te laten weg gaan.
hier gaat een flink stuk kennis verloren door iemand die alleen maar op die stoel zit en voor de rest totaal niets kan inbrengen of oplossen
 
Abraham, je hebt me een paar keer goed geholpen. Daarvoor ben ik je nog steeds dankbaar.
Jammer dat je vertrekt.
Ben benieuwd naar de naam van jouw eigen forum
 
Link naar het andere forum verwijderd omdat de verwijzing daarnaar niet is toegestaan volgens het reglement.
 
Abraham, ook hier wil ik je danken voor je inzet en betrokkenheid. We waren het wel eens oneens, maar op die manier hielden we elkaar scherp. Ik wens je veel succes op je verdere wegen, het ga je goed.
 
Bedankt voor je inzet op dit forum Abraham, heel veel succes met je eigen P**p forum.
En ik sluit me bij eerdere posters aan, ze weten niet wat ze gaan missen.
 
Laatst bewerkt:
Succes bij alles wat je doet in je verdere toekomst. Bedankt voor alle inzet!
 
Zonde dat ze je laten gaan Abraham, ik kan me herinneren dat je mij een aantal jaar geleden ook geholpen heb met meerdere pc problemen.
Waar ik nog steeds erg blij mee ben 👍
 
ik had het elders (of een PB?) ook al gemeld dat ik zowel op N.C.F. als op **** zeer vele malen voor A54 maar nadrukkelijk ook door anderen geholpen ben. Ik houd NCF in de gaten, maar zal mij merendeels beperken tot het ****forum. En voor A54 heel veel dank.
 
Het beste Ron, ik zie dat je positie is vergeven, en dat je beslissing daarmee concreet is geworden.
Ik heb je niet lang op NCF meegemaakt, maar denk wel te zien dat je gemist wordt. Maak wat van je eigen forum !
 
ik zie dat er sterretjes verschenen zijn in mijn reactie # 12. Als ik zou schrijven: " .. zei de muis in het voorhuis" zou dat dan wel mogen? Vreemd allemaal. Ook vraag ik mij af of de functie van beheerder precies inhoudt en wie het in de lucht houden van een forum bekostigt?
 
Het is niet toegestaan reclame te maken voor een ander forum.
Dus ik denk dat iemand dit daarom heeft veranderd.
De eigenaar Cees houd het forum in de lucht en draagt de kosten ervan.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan