• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

⚠ Hoogstwaarschijnlijk ga ik het NCF verlaten!

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Ik wil jullie laten weten, dat ik hoogstwaarschijnlijk het NCF ga verlaten.
Ik weet dat ik veel betekend heb voor dit forum, maar voel mij al tijden danig in de steek gelaten!

Ik heb sinds 6 augustus j.l. vrijwel niks meer gehoord van de baas en ik moet er helemaal van uit gaan, dat ik niet meer belangrijk ben voor dit forum.

Zo heb ik ondertussen gemerkt, dat ik in Google SEO en in Google Analytics niet meer gerechtigd ben, om de gegevens van dit forum te bekijken, dus ik denk dat de baas nu een betere SEO deskudige heeft.
Maar ook dat had ik eigenlijk moeten horen, dan had ik kunnen vragen waarom!

De baas zou afgelopen maand naar mij toe komen - voor een etentje en zaken uitspreken,
dat was een leuke afspraak - maar ook daar is verder niks van gekomen.

De realiteit is nu, dat ik de laatste twee maanden veel energie in mijn eigen forum heb kunnen steken en ik stukje bij beetje met SEO-verbeteringen bezig ben, om mijn forum omhoog te duwen.
 
Idd. een vreemde gang van zaken. Ik denk dat ik je gevoelens kan begrijpen.
 
(Ik moest even naar SEO zoeken...)

Is er geen oorzaak voor aan te wijzen ?
Ik dacht dat jij hier toch met regelmaat als loglezer bezig was, en dat kan toch echt wel eens de oplossing zijn. En mij lukt het niet, en een ander zie ik ook niet.
 
Ik begrijp jou wel, want er gebeurd weinig tot niets meer op de achtergrond.
Plannen die gemaakt zijn worden niet uitgevoerd en het blijft op alle fronten stil.
 
@Aariee25, jij slaat de spijker op zijn kop, want dat is het probleem waar ik meer dan klaar mee ben.
Teveel kapiteins op een schip brengen ongeluk.
 
Abraham54, laat me dan weten waar je heen gaat, want je hebt al jaren al mijn computers en laptops gezond gehouden.
En dus wil ik mee.
 
@Fernandez - mijn profiel is nog beschikbaar - ga daar naar toe en klik op Over mij.
Mijn forum bestaat overigens al weer meer dan vier jaar en is laatst nog weer een stukje completer geworden!
Verbaas je over hoe mooi het is, geen reclame en leuke en gezellige leden!
 
Het ziet er erg goed uit. Thanks!
 
Wat een vervelend bericht om te lezen, je hebt je zoveel ingezet voor alle leden hier op dit forum. Ik heb heel veel aan je hulp gehad hier, waardoor ik zeker reparaties uitgespaard heb, en mijn computer weer aan de gang heb gekregen. Hiervoor wil ik je ook hartelijk bedanken. En gelukkig weet ik je te vinden.
 
ook bij deze wil ik je vanharte bedanken voor je inzet ..ook al zeg je nu vaarwel het ga je goed ..
 
Tja, of de huidige eigenaar wil van je af of het is gewoon een communicatie probleem.

Moet zeggen dat het een ongelooflijk irritant gezwijg is wat dit forum en helpmij mee van doen heeft, dus gastjes die het voor het zeggen hebben, geef *** toch eens een verklaring over deze zaken.
Waarom al die vaagheid?
Dus de @de Kort, laat je **** eens ziens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Lange Pier das straffe taal Pier,
maar ben het volkomen met je eens,er heerst een soort van Struisvogel politiek hier op het Forum
maar gelukkig weten we allemaal AB te vinden😇
 
Ik ben eigenaar/beheerder van een forum, dat niet stuurloos is, met de tijd geëvolueerd is naar wat het nu is - met meedenken en tips van uit mijn team.
Hier wordt ik aan een touwtje gehouden, in de hoop dat ik blijf en beschikbaar ben bij calamiteiten.

Bovendien heeft de DeKort het zo ingericht, dat zijn mods het laatste woord hebben.
Daarbij ga ik ervan uit, dat hij mogelijk denkt daardoor volkomen afzijdig te kunnen blijven.

Over Helpmij: ik weet er heel weinig van, ik ben er nooit over ingelicht en vraag me tevens af wat er nu gekocht is en voor welk doel; Helpmij is een stichting.

De spelletjes ben ik helemaal zat; daarom ook mijn mening, dat teveel kapiteins ongeluk brengen!
 
Beste Ron,
Reeds in augustus heb je aangegeven een sabbatical te gaan nemen. Ik vond (en vind) dat jammer, maar natuurlijk respecteer ik dat. Dat we daarna nog weinig contact hebben gehad lijkt me niet meer dan logisch. Iemand die een sabbatical neemt moet je immers niet blijven lastig vallen met allerhande zaken en rest er niets anders dan afwachten tot het sabbatical ten einde is. Lijkt mij een kwestie van respect en heeft niets te maken met 'aan een touwtje houden'.
Vwb je inlog bij analytics en search console. Ik heb geen idee waarom jij de toegang niet meer hebt. Ik heb in ieder geval niets gewijzigd.
Wel vind ik het jammer dat je de zwarte piet zo nadrukkelijk naar 1 kant speelt. Aan elk verhaal zitten 2 kanten en ik ben van mening dat jij jezelf daarom niet teveel als slachtoffer moet positioneren. Hierover wil ik het graag met je hebben, maar niet op deze (openbare) plaats.
Over helpmij kan ik kort zijn. Nationaal computer forum en helpmij staan volledig los van elkaar. Dat is voor nu en voor de toekomst en ik voel me niet verplicht om verantwoording af te leggen over mijn beweegredenen.
Van mijn kant staat het etentje nog steeds, maar ik wil graag de tweede coronagolf eerst over laten waaien.
@Lange Pier. Volledig ongepast taalgebruik !
 
In antwoord het volgende,
a) dit forum is stuurloos
b) in plaats van een bericht en daardoor duidelijkheid te geven over jouw aankoop van Helpmij op dit forum, doe je het af alsof het niet belangrijk is.
Met als gevolg dat er onbegrip ontstaat, ik geef Langer Pier volkomen gelijk met zijn mening over deze kwestie.
Als ik een forum overneem, ook al blijft dat een eigen identiteit houden, dan nog zal ik mijn eigen leden daarvan op de hoogte brengen.
Dit om open te zijn en en rumoer te voorkomen.
c) dit forum heeft te veel kapiteins, met als gevolg dat er helemaal niks gebeurt (zie ook a))
 
@Lange Pier. Volledig ongepast taalgebruik !
Dat is ook maar een mening.

Maar vooral zo doorgaan met die vaagheid, je hebt idd geen verantwoording af te leggen maar het zou je sieren om gewoon de boel eens uit te leggen hoe het allemaal reilt en zeilt met dit forum en Helpmij.

Zitten vele mensen op deze fora om anderen te helpen en denk dat sommige andere helpers ook wel willen weten hoe of wat, wat daar mis aan is?
 
Na overleg wil ik er nog wel iets aan toevoegen @Lange Pier . We hopen dat het voor duidelijkheid zal zorgen.

De eigenaar van dit forum heeft enkele maanden geleden helpmij gekocht toen er een bericht over de nijpende situatie daarvandaan kwam.

Om aan alle vragen een einde te maken:

Het is en blijft los staan van het NCF. Er ligt ook geen integratie van het ene forum in het andere in het vooruitzicht.
Wel zijn er natuurlijk mensen op meerdere fora actief. Zo zijn @YdieresiS en ik samen met @dekort in dit project gestapt.

Samengevat: Helpmij is van de Kort maar het is een apart forum.
 
Ik ben er ondertussen achter gekomen waarom op mijn SEO en Analytics de rechten voor het NCF zijn ingetrokken.
In de root van de server van het NCF is het Google bestand verwijderd.
Ik denk dat er geen SEO en Analytic's gegevens meer zijn voor het NCF.
 
Dat is heel raar, want in analytics wordt er gewoon gemeten en search console idem.
 
Steun Ons
Terug
Bovenaan