• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling 0x80070005

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
46
Waarderingsscore
1
Hallo , ik heb een probleem met de computer ik kan niet meer op mijn Programma's en tegels komen, ik had al een paar keer systeem herstel gedaan op andere datums zowel via configuratiescherm, die ik via apps en instellingen anders kan ik er niet komen en dat heb ik gedaan in veilige modes, ik krijg de melding van mislukt met de code 0x80070005 hoe kan ik deze herstellen?
 
Weet je welk besturingssysteem (windows, macOS) en welke versie (bijv. windows 10, 7, 8)? Waarneer krijg je deze code?
 
bedankt voor je reactie, Ik heb Windows 10, ik denk aan een update van maandag, ik was aan het scanen en die stonk in keer vast en j
kon toen negens meer in. ook niet met windows toets
 
Foutcode 0x80070005 betekent dat de toegang tot het betreffende onderdeel geweigerd wordt. Hoewel dit in bepaalde gevallen een kwestie van machtigingen kan zijn, is het toch meestal de veiligheidssoftware die dit probleem veroorzaakt. Het (tijdelijk) uitschakelen van de virusscanner kan soms onvoldoende blijken om alles vrij te geven.
 
Kun jij nu helemaal niets met jou computer?
Al gekeken of het helpt om de computer te herstarten?
 
Bedankt, ik de virus scanner verwijderd, ik had KPN veilig geïnstalleerd, en nu verwijderd en systeem gedaan en dat is weer goed, maar nu krijg ik steeds een melding van fshoster32 wat is dit en hoe los ik dit?
 
Is een onderdeel van het antiviruspakket dat jij verwijderd hebt.

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Kijk hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Bedankt voor je hulp, het is opgelost, er zat nog wat in KPN veilig (zo veilig was het) maar alles werkt weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan