Beste mensen,
Pas geleden was mijn PC (waarschijnlijk) getroffen door een virus.
Ik kreeg steeds 'blue screens'. En de prestaties werden steeds minder,
Ik heb een Maximus IV Extreme Z moederbord.
En een Intel I7.
Ik heb 8 GB RAM. En een 64-bits Windows 7 software.
Maar, na dat 'virus', herinstaleerde ik mijn PC. Ik had mijn partitie geformateert, het is een SSD van 120 GB.
Ook stond mijn Data ( D: ) erbij, dit is mijn hardeschijf van 1 T(erra)B(yte).
Ik had de SSD geformateert en daar Windows 7 op geinstaleert. Na de installatie deed hij het weer, ook het herinstalleren. Maar ik had geen internet etc. vanwege gebrek aan drivers, maar ik had een TIB bestand gemaakt
van mijn oude PC mt drivers. Dus pak ik mijn CD met Acronis. Ik heb succesvol mijn PC gerestored! Die dag deed hi het helemaal, op afentoe een 'Blue Screen' na. De volgende dag zet ik hem aan, krijg ik dezelfde melding als ik voor dat ik mijn PC herinstaleerde kreeg.
Foutcode:
0xc000000f
Pas geleden was mijn PC (waarschijnlijk) getroffen door een virus.
Ik kreeg steeds 'blue screens'. En de prestaties werden steeds minder,
Ik heb een Maximus IV Extreme Z moederbord.
En een Intel I7.
Ik heb 8 GB RAM. En een 64-bits Windows 7 software.
Maar, na dat 'virus', herinstaleerde ik mijn PC. Ik had mijn partitie geformateert, het is een SSD van 120 GB.
Ook stond mijn Data ( D: ) erbij, dit is mijn hardeschijf van 1 T(erra)B(yte).
Ik had de SSD geformateert en daar Windows 7 op geinstaleert. Na de installatie deed hij het weer, ook het herinstalleren. Maar ik had geen internet etc. vanwege gebrek aan drivers, maar ik had een TIB bestand gemaakt
van mijn oude PC mt drivers. Dus pak ik mijn CD met Acronis. Ik heb succesvol mijn PC gerestored! Die dag deed hi het helemaal, op afentoe een 'Blue Screen' na. De volgende dag zet ik hem aan, krijg ik dezelfde melding als ik voor dat ik mijn PC herinstaleerde kreeg.
Foutcode:
0xc000000f