• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky 14 cartridges HP920XL voor € 30 (+gratis printer HP6500a Plus) - in Amsterdam-OW op te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarolienPrive

Nieuw lid
Lid geworden
2 dec 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Eerlijke deal: € 30 voor 14 CARTRIDGES + GRATIS PRINTER.
Type cartridges HP920XL. Hele nieuwe cartridges, in verpakking. Ik heb 40% van de prijs gehaald.
Printer HP Officet 6500A Plus - ! heeft foutmelding 0cx19a0020, wat inhoudt dat de printerkop moet vervangen. Als je handig bent (ben ik niet) en je weet dit op te lossen, dan heb je wel een gratis printer!
Belangrijk: alleen Contant te voldoen.
Ophalen in Helmersbuurt, Amsterdam-Oudwest; adres stuur ik je als je mij emailed: carolienprive@gmail.com.

IMG_5211.JPG
IMG_5207.JPG
 
Voor 10€ kan je een hp printkop vinden bij aliexpress. Ik her verleden jaar één gekocht voor mijn HP Premium Fax AIO. Ik ben ook geen IT maar bij mij was het gewoon een hendeltje verzetten en de nieuwe plaatsen en de printer is weer zo goed als nieuw. Als het enkel verstopte kanaaltjes zijn kan je de printkop een nachtje laten weken in lauw water, daarna goed laten uitlekken. Er is veel kans dat de printer dan terug werkt.
 
Dank voor je reactie. Inmiddels zijn de cartridges verkocht, en ga ik de printer doneren.
 
Dan zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan