• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

17" Imac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levo75

Bekend gezicht
Lid geworden
4 jul 2009
Waarderingsscore
0
Core 2 duo 2.0 ghz
2 GB ddr 2 667
ATI X1600 128 mb
160GB HDD
Windows Vista Home premium
OSX 10.5
Wifi b/g/n
Bluetooth
CD/DVD writer
VGA webcam + microfoon

Vraagprijs €700-,

Verkeerd nog in goede staat 1 jaar gebruikt.

700 euro :eek: Fel overdreven, daar koop je een pc voor die 10x beter presteert.
Dat krijg je er nooit voor!!
Je mag al blij wezen met 300€ vrees ik...

Ik weet niet veel, maar dit weet ik zelfs.
Veelste duur !

Het is de voorganger van de alluminium imacs. Het aankoopbedrag zat op €1200 toen ik hem kocht.

1200 nieuw, 1 jaar gebruikt...
500 euro is al veel lijkt me...

Voor 550 heb je al een hp(geen mac) met ongeveer de zelfde specificaties nieuw. Dus het gaat moeilijk voor je worden.

Voor 550 heb je al een hp(geen mac) met ongeveer de zelfde specificaties nieuw. Dus het gaat moeilijk voor je worden.

Op hardware niveau is dat correct. Maar er zijn mensen die een apple willen puur om het apple logootje er op.

Als je uitgaat van een afschrijving van ongeveer 33% per jaar is die nu dus nog € 792,- waard.

Waarom zit er eigenlijk vista bij? Dit is toch altijd gebundeld met MacOS? Hoe dan ook, € 700,- is dus helemaal geen absurd gekke vraagprijs.

Een Mac is niet te vergelijken met een HP.

Wat zeg jij nu?
Als je zo'n opstelling zelf maakt en er MAC OSX op installeert (waar je zo'n plakker bij krijgt) betaal je toch echt geen 792€ hoor...

Maar ok ik ga er niet verder op in!

Wat zeg jij nu?
Als je zo'n opstelling zelf maakt en er MAC OSX op installeert (waar je zo'n plakker bij krijgt) betaal je toch echt geen 792 hoor...

De harde waarheid ;)

Wat zeg jij nu?
Als je zo'n opstelling zelf maakt en er MAC OSX op installeert (waar je zo'n plakker bij krijgt) betaal je toch echt geen 792€ hoor...

imacmini005mw3.jpg
imacmini009yw0.jpg

Het is al even een ouder model als ik in gedachte had zie ik.

Daarmee was de € 792 misschien wat veel van het goede.

Haha :p In Theorie is het een goede vraagprijs.. Maar dit ga je er nit voor krijgen :p Alleen een gek betaald nog €700 voor zo'n computer. Zelfs als het een o-zo-geweldige Mac is, is dit een veel te hoog bedrag :p

Bedoel je niet de Mac Mini Core 2 duo 2.0 ghz 2 GB ddr 2 667?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan