• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

192 Radio stream url

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Lid geworden
9 aug 2016
Berichten
1.225
Waarderingsscore
13
Deze week heeft Radio Caroline een nieuw station gelanceerd. Het heet Caroline Flashback.
Een Engelstalige variant dus van 192 Radio.

De stream URL: http://sc2.radiocaroline.net:10558

59173ca75720a-serveimage.jpeg
 
Liefhebber van de muziek toen je nog jong was en de wereld ondanks alles beter en veiliger was.
 
Ja, soms is het prettig om de sfeer van mijn jeugdjaren te herbeleven.
 
Die tijd vergeet ik nooit weer, wat was het gezellig in de ether. Dat was pas radioooooooooooooooo 538!, Radio Noorzee Internationaal, en vele anderen. geweldig!

In die tijd was ik piraat, met Engelstalige muziek. Mooie tijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In die tijd was ik piraat, met Engelstalige muziek. Mooie tijd!
Dat heb ik nooit gedurfd. Nu ben ik gelicenseerd radiozendamateur en kleur dus netjes binnen de lijntjes.
 
Dat heb ik nooit gedurfd. Nu ben ik gelicenseerd radiozendamateur en kleur dus netjes binnen de lijntjes.

Dat steeds binnen de lijntjes moeten blijven, trok mij niet zo. Alhoewel ik wel degelijk grenzen ken, vond ik dit geweldig om te doen.
Muziek was toen net als nu, belangrijk voor me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan