• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2 laptops tegelijkertijd op dezelfde internetaansluiting?

  • Onderwerp starter camiloperales
  • Startdatum
C

camiloperales

Gast
Goedemiddag,

Ik krijg binnenkort twee laptops welk ik graag tegelijkertijd toegang wil geven tot onze internet aansluiting. Ik wil hier dus draadloos internet voor hebben.Het zijn nwe laptops met een vista trial maar hier wil ik gewoon XP op installeren.

Ik ben een NOOB wat netwerk en draadloos internet betreft dus ik hoor graag hoe ik dit het beste kan doen om het zo handig mogelijk te maken. Moet ik een netwerk aanleggen?

Ik hoor graag jullie ideeen / tips!

thanks!
Cam
 
Hallo Cam,
Je topic is misschien een beetje oud maar misschien kan ik jou of anderen hier alsnog mee helpen in de toekomst. Ik zat met hetzelfde probleem als jij. Door het grote aanbod van internetproviders had ik geen idee welke aansluiting ik het beste kon kiezen. Ik heb een informatiesite gevonden met informatie welke internetaansluiting het beste bij je past. Misschien heb je hier (alsnog) iets aan. Deze site heeft mij in ieder geval geholpen. Succes ermee,

Groetjes John
 
John,
Geen oude koeien uit de sloot halen aub.
 
Dit is "De Oude Doos" gedeelte en is enigszins geoorloofd te reageren. Met enigszins bedoel ik een goed antwoord op de (niet beantwoorde) vraag.
 
Dit is "De Oude Doos" gedeelte en is enigszins geoorloofd te reageren. Met enigszins bedoel ik een goed antwoord op de (niet beantwoorde) vraag.

Maar antwoord geven op een vraag uit 2008 van een lid dat geen lid meer is? :huh:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan