• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2de beeldscherm blijft als hoofdscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansicht

Nieuw lid
Lid geworden
1 nov 2015
Berichten
25
Waarderingsscore
4
Sinds kort heb ik een tweede beeldscherm aangeschaft en aangesloten echter blijft dit scherm als scherm nr.1 staan.
In instellingen al een paar keer gewisseld en de stekkers achterin de computer maar dat loste niks op.

Het vervelende is dat het bureaublad met pictogrammen op het 2de beeldscherm blijven staan en de programma's hierop opstarten, waardoor ik ze steeds moet verslepen naar het andere scherm
 
Welke windows versie heb je draaien en welke video specs? Een aparte videokaart (welke?) of video on board (welke processor, intel amd?)? Iets meer uitleg over je toestel (type, merk).
 
De opties onder 'Projecteren' al gezien ? (Windows toets + P)
 
De opties onder 'Projecteren' al gezien ? (Windows toets + P)
Daar kan je alleen de modus veranderen wat je met je tweede scherm wil.

Sinds kort heb ik een tweede beeldscherm aangeschaft en aangesloten echter blijft dit scherm als scherm nr.1 staan.
In instellingen al een paar keer gewisseld en de stekkers achterin de computer maar dat loste niks op.

Het vervelende is dat het bureaublad met pictogrammen op het 2de beeldscherm blijven staan en de programma's hierop opstarten, waardoor ik ze steeds moet verslepen naar het andere scherm
Ga naar instellingen, systeem, beeldscherm.
Daar zie je je twee monitoren met een 1 en 2 erin. Je kunt daar gewoon op klikken en ze verschuiven naar links of rechts. Speel daar maar eens mee en dan moet het goed komen.
 
Of nog eenvoudiger, op een lege plek op je beeldscherm met de rechter muisknop klikken en dan beeldscherminstellingen kiezen.
Na het verschuiven kun je ook nog aanvinken bij 1 of 2 welke je hoofdscherm moet worden.
Dat wordt dan het scherm waar alle iconen op staan en je programma's op starten.

Kijk even met je muis of je van links naar rechts kan. Het zou zomaar kunnen zijn dat de beeldschermen moeten blijven staan zoals ze nu staan en dat je alleen het vinkje van het hoofdscherm moet wisselen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan