• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2e hands Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar een goede 2e hands Smartphone. Het mag gerust een wat ouder model zijn, maar ook weer niet stokoud. Gewoon een gangbaar model. Welk merk is niet zo belangrijk, hoewel er een lichte voorkeur is voor Samsung. Het toestel moet ook redelijk uitzien, dus niet te veel gebruikssporen en de functionaliteit dient volledig in orde te zijn. Wellicht zijn op dit Forum mensen, die pas een nieuwer model hebben aangeschaft, waardoor hun vorige nu overbodig is geworden. Of misschien bent u van plan om heel binnenkort een nieuwe aan te gaan schaffen, waardoor de huidig gebruikte Smartphone overbodig wordt. Neem gerust contact met mij op, het liefst via dit Forum, Wanneer de vraagprijs redelijk is, dan komen wij er altijd uit.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Hallo Cor Jansen,

Enige maanden geleden was mijn abonnement afgelopen en heb
de daarbij behorende Samsung Galaxy S (GT-i900) vervangen
door Galaxy S 3-Mini.
De GT-i9000 is in glimmende nieuwstaat, geen enkel krasje waar
dan ook, in originele verpakking met alle toebehoren. Werking = 100% !

Mogelijk dat dit toestel iets voor jouw vrouw is.
Is €100,- inclusief verzendkosten een redelijke vraagprijs voor jou ?

In afwachting van je reactie verblijf ik met vriendelijke groet,

Hans Kanon (Hajokan)
 
Hallo Harjokan,

Bedankt voor jouw reactie, maar ik ben inmiddels voorzien. Mijn schoonzus zocht trouwens ook een goede 2e hands Smartphone. Voor jou wil ik nog wel bij haar navragen, of het door jou aangeboden toestel iets voor haar is. Mogelijk duurt haar reactie op mijn vraag even, want zij is niet altijd bereikbaar (geen Smartphone h?). Zodra ik antwoord van haar krijg, kom ik hier terug. OK?

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok? Cor, heb er geen haast mee, dacht pas aan de mogelijkheid
toen ik jouw bericht las................

Met vriendelijke groet,

Hans (Hajokan)
 
Hoi Hans,

Bericht van mijn schoonzus gehad. Helaas voor jou, maar zij heeft geen belangstelling voor jouw Smartphone. Succes verder met de verkoop ervan.

Groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Dank voor je reactie Cor. Ben nu van plan hem als reserve te houden.

Met vriendelijke groet,

Hans (Hajokan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan