• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2e Harde Schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ren?
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ren?

Gast
Wie o wie kan/wil mij tips geven over die kl@#* 2e hd van mij die dus maar 32 gb aangeeft ipv 120!!
Na lang pielen werd de nwe hd eindelijk zichtbaar in de verkenner.
Het is een Hitachi blabla, 120 gb, 7200 rpm.
Heb al het 1 en ander met fdisk geprobeerd etc etc.
Zou er een defect kunnen op de hd, of ben ik gewoon te stom (!)
Ik kan incasseren, dus als dat zo is..zeg t maar.

Tenx, Ren?

Hoi rene,
welkom op het forum, hier is niemand te stom om te vragen en domme vragen en domme antwoorden komen bij ons niet voor. Iedereen zit wel eens met vragen inclusief ik waar je niet zelf aan uitkomt.

Ikmoet even goed denken over je probleem heb dit al lang niet mee rmeegemaakt en weet de oplossing daarom 1,2, 3 niet, wellicht wel iemand anders kijk eerst even in ieder geval hier naar:

Ik meende dat als hij fat32 is maar 32 gb herkend.
is hij fat of ntfs ingesteldt en goed aangesloten als slave, wat voor type moederbord heb je en wordt de 2e hd ook herkend in de bios.

Wat voor moederbord heb je, sommige biossen schijnen niet te kunnen omgaan met grotere schijven, een optie kan dan zijn om de schijf te partitioneren.

Als ik het goed heb dien je in je bios aan te moeten geven de grootte van de nieuwe HD. En dan is het nog maar de vraag of dat je bios dat aan kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan