• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

3d Kaart werkt niet

  • Onderwerp starter Lunanoko
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lunanoko

Gast
Hoi,

ik heb kort geleden een 3d kaart (radeon 7500) op de kop getikt, maar nu zit hij in mijn computer, maar wanneer ik een spel geeft, geeft windows soms spontaan een blauw scherm... wat kan ik heir aan doen? het probleem doet zich voort sinds de 3d kaart erin zit en verder heb ik niets veranderd aan mijn computer :angry:

bedankt
 
Hoi,

Misschien een domme vraag, maar "Op de kop getikt?".
Ergens van internet af geplukt of gewoon gekocht in de winkel?

Natuurlijk het je de nieuwste drivers geinstalleerd.
Natuurlijk heb je gekeken of jouw moederbord deze kaart wel kan ondersteunen.(sommige moederborden kunnne maar tot AGP4 worden ingesteld)
Natuurlijk heb je in de bios aangegeven in welke stand de AGP-kaart moet staan
En natuurlijk heb je bij de eigenschappen van het beeldscherm (config.scherm) het juiste type kaart geselecteerd.

Als je al aan al deze voorwaarden voldoe, dan is tie misschien wel kaduuc (kapot) en zou je er goed aan doen om deze te ruilen voor een andere. Neem dan meteen jouw PC mee naar de winkel, lijkt me sterk dat ze jouw niet willen helpen.

Magnum
 
Als ik het verhaal zo lees duid dit meestal op een defecte video-kaart. Want als er een driver isseu is dan krijg men meestal meer grijze schermpjes te zien met general failure en dan nummers en nog wat codes. Ik verdenk heel sterk de video-kaart zelf. Kijk ook eens bij welke resolutie dit plaats vindt!

Unknown
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan