• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies 3e scherm in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hall allen,

Ik zit in een kerk waar we redelijk aan het doorontwikkelen zijn, wij hebben 2 beamers en 3 tv schermen op verbinding naar de laptop hij ziet alles als een 2e scherm, maar nu willen we dus 1 tv scherm van de hele verbinding losmaken en als 3e scherm koppelen aan de laptop, nu is dus me vraag hoe kan ik dit mogelijk maken? alles moet op een laptop,

Het gaat om een HP Intel Core I 5 met een amd Videokaart.

Ben op zoek naar advies hier we zoeken een beetje goedkope oplossing, iets als een USB GRAPHIC CARD, of een hdmi router die schermen kan afsplitsen.

Groet,
Erwin
 
Je wilt het laptopscherm dus eigenlijk uitbreiden met een tweede scherm?
 
2e scherm is er al ik wil het uitbreiden met een 3e scherm
 
Dan zou je inderdaad kunnen kijken naar een HDMI dongle / router.
 
Maar dan is de vraag wat is betaalbaar en goed, en wat raad je me aan? Want wij komen er niet echt meer uit
 
Dat is ook een beetje afhankelijk van wat je wilt overzetten (streamen) zijn dat video's of is dat platte tekst?
 
Hallo,

Er zijn twee belangrijke opties waar je rekening mee moet houden wat je wil gaan laten zien op die schermen.

Optie 1.
Extra monitor met dezelfde weergave (actieve splitters)
Deze splitter zorgt ervoor dat het signaal van de computer of laptop op beide schermen wordt weergegeven.
LET OP: beide schermen geven exact hetzelfde beeld weer.

Hier liggen de prijzen rond de 50 euro.

Wil je het zelfde als hier boven en iets goedkoper zou je een splitkabel kunnen kiezen dit kost rond de 15 euro.

Optie 2.
Extra monitor met een andere weergave (externe videokaart)
Met behulp van de externe videokaart is het mogelijk om op beide beeldschermen een ander beeld weer te geven.

Hier liggen de prijzen rond de 65 euro.

Hier heb ik en mooie uitleg: http://www.kabelblog.nl/extra-monitor-aansluiten-op-uw-computer-pc-of-laptop/
 
Dan zal je ook iets moeten vinden wat niet teveel vertraging oplevert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan