• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

4G op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Kan ik via mijn laptop op een plaats waar ik geen wifi heb verbinding maken met 4 G zoals op smartphone? Indien ja wat heb ik daarvoor nodig (software en hardware)
 
Allen bedankt, maar de eenvoudigste oplossing heb ik intussen gevonden, de app Thethering installeren op je smartphone en via je 4G op je smartphone connectie maken op je laptop in win 10.
Je surft dus op je laptop via je smartphone.
 
Leuk dat jij voor die oplossing hebt gekozen, moet goed werken.
 
Ik ben eens gaan info opzoeken over die app . Zeer intressant vind ik .
Bedankt voor de tip ;)
 
Het is ook een oplossing die in de meeste gevallen heel praktisch werkt. De meeste mensen hebben hun mobiele telefoon altijd bij zich en hebben daarop ook nog eens een abonnement. Koop je een losse dongle dan zit je, voor je het weet, met twee abonnementen.

Kortom een slimme keuze waarvan ik hoop dat het zal werken zoals je wenst.
 
Werkt perfect, gisteren geprobeerd, natuurlijk oppassen met dataverbruik.
 
Zeker en anders overstappen naar een unlimited data van, bijvoorbeeld, Tele2.
 
Heb hier Wigo van Telenet (Belgie) met een mobiele data van 3 GB/maand, gebruik niet veel mobiele data, kom daar mee toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan