• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

4k video downloader en ExpressVPN werkt dat samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
165
Waarderingsscore
8
gebruikte altijd 4k video downloader voor het downloads van youtupe.
maar nu is ons IP geblokkeerd en kunnen we niet meer downloaden,
zou ExpressVPN een optie zijn?werkt dat samen?
en moet je dan eerst ExpressVPN opstarten en daarna ExpressVPN?
om je eigen IP niet meer te gebruiken of anders
 
Ik download niet maar gebruik wel altijd Windscribe als VPN. Op zich werkt het prima zoals je verondersteld: VPN activeren en je download vanzelf vanaf een ander IP adres.
Wat ik weet is dat providers ook regelmatig VPN servers blokkeren. Dat doen ze bv ook als er een spammer via die VPN werkt.
Probeer e.e.a. eerst eens uit met bv. de gratis versie van Windscribe. Daar zit wel een download limit op.
 
Ik download niet maar gebruik wel altijd Windscribe als VPN. Op zich werkt het prima zoals je verondersteld: VPN activeren en je download vanzelf vanaf een ander IP adres.
Wat ik weet is dat providers ook regelmatig VPN servers blokkeren. Dat doen ze bv ook als er een spammer via die VPN werkt.
Probeer e.e.a. eerst eens uit met bv. de gratis versie van Windscribe. Daar zit wel een download limit op.
dank u wel
mag ik u nog wat vragen word het IP adres wat je krijg in VPN word dat steeds verandert of moet je dat zelf op een manier doen
 
Dat IP adres wordt door de provider ingesteld. Soms komt een van hun servers op een zg. blacklist van één of meerdere providers en dan besluiten ze soms om er weer een ander IP adres aan toe te kennen. Niet alle websites accepteren het overigens dat je ze via een VPN benaderd. "Jumbo.com" bv. is er zo een.
"For reference; jumbo.com suffered a lot from bot traffic and attacks from abroad, so these protections were put in place to stop "suspicious traffic". VPN software anonymizes traffic, which is why it can be seen as (incorrectly) suspicious.")
Bij Windscribe, en dat zal bij de andere ook wel zo zijn, kun je zelf kiezen via welke server je wilt werken. De ene route is vaak weer wat sneller of trager dan de andere route.
Of het nog kan weet ik niet maar een poos geleden kon je bij Windscribe voor een Netfixserver in de VS kiezen en kreeg je daarmee het Amerikaanse aanbod van alle content. Wel zonder ondertiteling natuurlijk.

Zorg wel dat je niet tussen het e-mailen door van serverlocatie wijzigt. Ik heb in het beging wat gespeeld met serverlocaties en toen werd mijn mail direct door mijn provider geblokkeerd omdat ik niet binnen 5 minuten van België naar Amsterdam kon zijn gegaan terwijl ik daarvandaan wel testmails had gestuurd. Mijn email zou dus wel gehackt moeten zijn.
 
https://www.********.nl/threads/4k-video-downloader-en-expressvpn-werkt-dat-samen.6728/
Waarom toch steeds dat crossposten op een ander forum, minachting voor de helpers is dat gewoon.
 
hobbygirl plaatst haar vragen altijd op minimaal 3 computerforums tegelijk. Dat is al heel lang haar gewoonte en daar wil ze blijkbaar niet van afwijken.
Haar vraag staat ook op pchelpforum.nl: 4k video downloader en ExpressVPN werkt dat samen

Ze maakt wel af en toe een nieuw gebruikersaccount aan op die forums.
Zo heeft ze op Piep en op PC Help Forum vandaag een nieuw account aangemaakt. Reden? Ik zou het niet weten. Misschien denkt ze dat het met verschillende gebruikersnamen minder opvalt wanneer ze aan het crossposten is.
Haar account met de naam hobbygirl is ook nog actief op PC Help Forum.
 
De naam op Piep is zeker een nieuw account, want enkele weken gelden heeft zij nog een ander account op Piep aan gemaakt, namelijk Marjo.
 
Dus als ik dit programma koop dab moet 4k video downloaden gewoon weer werken

Maar hoe zit het met proxy word dat dan ook veranderd of waar vind ik een proxy adres
 
Je zou ook gewoon af en toe eens iets kunnen downloaden.

Ik ben nog nooit geblocked omdat ik download.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan