• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Aankoop advies Ulefone telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hoi,

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon. En kom na lang zoeken op deze telefoon uit:


Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met dit merk? Zo ja zijn die goed of juist waardeloos?

Wat voor mij van belang is dat er een goede accu in zit die minimaal een dag mee gaat bij redelijk intensief gebruik.

Deze heeft een 6350 mha accu lijkt me voldoende om een dag mee vooruit te kunnen toch?

Of valt dit toch weer wat tegen i.v.m. het redelijk grote scherm van 6.3 inch?

Zijn er nog bezwaren te bedenken waarom ik deze telefoon juist niet moet kopen?

Heb ook geen zin om zeer veel geld te steken in een telefoon.

Iedereen alvast een fijne kerst toegewenst.
 
Mij zegt dit merk ook helemaal niets. De bekende merken zijn natuurlijk goed maar ik hoor ook veel goede verhalen over OnePlus. Maar een en ander is natuurlijk afhankelijk van je budget.
 
Dank voor de reacties.

Wat specificaties telefoon zijn die goed te noemen voor een prijs van rond de 150 euro?

Abraham54 dank je voor de link. Reviews omtrent dit merk zijn dus goed zo te lezen alleen hoe betrouwbaar zijn die reviews?
 
Wat verwacht je van de telefoon. Wat moet hij allemaal kunnen?
 
Niets bijzonders moet hij kunnen. Wat ik schreef in openingstopic is dat hij wel met gemak een volledige dag aan moet doen niet dat ik tussendoor aan een accu moet hangen om hem weer op te laden.

Gebruik hem uiteraard bellen, gebeld worden, whatsappen en internetten en af een toe een zeer eenvoudige niet belangrijke foto.

Maar belangrijk is dus de accu duur.
 
Ik denk het volgende: qua accu zit je waarschijnlijk denderend goed, normal gebruik dito, maar voor het bedrag dat die smartphone kost, zal die als fotoapparaat vermoedelijk enkel redelijk zijn.
 
Foto's is ook bijzaak.

Ga de gok maar wagen denk ik en deze telefoon kopen
 
We horen het wel van jou, hoe jij die smartphone ervaart.
 
Geen probleem. Zal wel een tijdje duren.
 
Ik wens je succes ermee en ervaring er mee opdoen duurt inderdaad wel even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan