• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanmelden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb een local account en kreeg dit gisteren voor het eerst op mijn desktop, afsluiten en terug opstarten en het probleem was weg, deze morgen echter krijg ik hetzelfde, terg afgesloten en opnieuw opgestart, weet iemand hoe dit komt?
Computer gescand en niks gevonden.
5ac88e92a1b74-aanmelden.jpg
 
Voor de duidelijkheid: gaat het om jouw lokale account of om een webaccount?
 
Je zou eens kunnen kijken of er fouten in jou Windows zitten.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
Het gaat om mijn lokale account.
 
Scan heeft niks gevonden.
 
Maak via het Configuratiescherm > Gebruikersaccounts een nieuw gebruikers account aan met administratorrechten en jouw ms aanmeldgegevens.

Wacht dan af - of dat account dan dezelfde meldingen geeft of niet.
Indien de meldingen afwezig blijven dan is mogelijk jouw huidige account om redenen onbekend corrupt geworden.
 
Dus een nieuwe local account aanmaken met andere naam?
 
Of je eigen naam met als toevoeging bijvoorbeeld een 2.
 
Is 2 maal voorgekomen, nu voorlopig niet meer.
 
Jij hebt dus nog geen ander account aangemaakt?
 
Vanmorgen was het weer van dat, welkom met foto en naam, en dan direct erna windows voorbereiden en dan melding dat ik een tijdelijke account heb. ga dus eens een nieuwe account aanmaken zoals Abraham aangeeft.
Heb dus bij familie een lokaal account aangemaakt met administrator rechten, bij opstarten zie ik enkel mijn 1 ste account, moet ik de eerste verwijderen?
Heb geen enkele ervaring met meerdere accounts.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt nu een tweede account aangemaakt? Dat doe je gewoon naast het eerste. Na opnieuw opstarten kan je dan kiezen tussen 2 accounts. (Links onderaan in je scherm.)
 
Heb ik net gedaan, maar al mijn persoonlijke zaken en instellingen zijn weg, begin eigenlijk met een blanco windows, zijn er geen andere manieren om de oorspronkelijke fout te herstellen?
 
Je zal al de zaken over moeten gaan zetten. Maar we kunnen ook nog even een paar andere zaken proberen.

Doe het volgende eens:

Stap 1

Download de Windows repair tool via Techspot KLIK

Stap 2

1 Start de tool op

vervolgens krijg je het volgende venster te zien:

574734aeaa325-2016-05-26_19_30_30-Foto_s.png


2 Klik eerst op repairs (Groene vakje)

3 klik daarna op Open repairs (rode vakje)

5 klik vervolgens op Start repairs (rode vakje onderstaande foto.)

5747354ce2680-2016-05-26_19_30_46-Foto_s.png


Wacht daarna tot deze klaar is (kan lang duren) en herstart de pc.
 
Is gebeurd, zien wat het geeft in de toekomst!
 
Heb je de melding daarna niet meer gehad? Je hebt immers moeten herstarten.
 
Nee, maar gebeurde niet iedere keer, ondertussen alweer updates van Microsoft, wachten af.
 
Heb veel moeten her instellen alle standaard apps waren terug zoals bij nieuwe installatie en geschiedenis van updates is leeg uitgezonderd deze van vandaag, is dit het gevolg van die windows repair?
 
Vanmorgen weer prijs, ga naar systeemherstel kijken, deze zijn er ook niet meer enkel de automatische aangemaakte van win 10 staan er nog op.
Blijkbaar worden deze gewist door de automatische updates?
Oudste is van 24/03/2018
 
Of door dat je de reparatie tool hebt gebruikt. Het lijkt er op dat jou computer terug is gezet naar fabrieks instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan