• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Aanpassen Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
In Windows 8.1 had ik onderstaande vormgeving van de Verkenner.
Hoe krijg ik dit ook in Windows 10 voor elkaar? Ik zoek, pas aan, maar 't lukt niet.

1592244566880.png
 
Is afhankelijk van de "arguments" achter het command.

Gebruik zelf vrijwel nooit verkenner maar TotalCommander, is shareware of betalend, MultiCommander doet vrijwel hetzelfde en is wel echt gratis.
Veel prettiger werken en veel meer opties dan verkenner.
 
Je klikt bovenaan in het menu op "beeld" en dan helemaal recht op "opties", klik op "map- en zoekopties wijzigen". In het onderste "privacy" vink je de twee blokjes weg en klik op toepassen. Daarna in tabje "weergave" vink je uit "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" en "extensies voor bekende bestandstypen verbergen". Bevestig wanneer gevraagd wordt. Scroll verder naar beneden tot bij "verborgen bestanden en mappen": switchen naar "verborgen bestanden ... weergeven". Klik op toepassen, OK. Nu kom je terug in je standaardscherm. Terug op "beeld" klikken en linksboven "detailvenster" aanklikken. Dat zou 'm moeten zijn.
 
De oplossing was simpel: in de bovenbalk, helemaal links, op "Navigatievenster" klikken.
Daarna verscheen de linker kolom weer.
Ik zal het ooit ook zo met 8.1 ingesteld hebben, maar dat is inmiddels ruim 6 jaar geleden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan