• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Aanschaf bureaustoel; ervaringen & criteria?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sally Tessio

Junior lid
Lid geworden
5 jul 2018
Berichten
31
Waarderingsscore
1
Ciao beste mensen,

Ik ben sinds gisteren op zoek naar een bureaustoel, nadat mijn office zitbal voor de zoveelste keer een lek had en ik er wel klaar mee was. Eerst was ik op zoek naar een nieuwe office zitbal, maar toen las ik op enkele blogs dat de literatuur toch aangeeft dat een bureaustoel gezonder is voor je lijf en postuur.
Zijn er NCF members die weten hoe ik het beste een weloverwogen keuze kan maken? Na wat willekeurig er op los Googelen kom ik veel te vaak uit bij 'Best Budget Top 10' lijstjes uit Amerika met allerlei producten die niet verkrijgbaar zijn in Nederland. Iemand ervaringen met het zoeken naar de beste bureaustoel in diens prijsklasse, of met een specifiek model?
Ik ben 189cm lang, heb een tamelijk smal postuur en last van onderrug klachten, al ligt het laatste vooral aan een gebrek aan fysieke inspanning en kan ik dat waarschijnlijk zelf wel rechttrekken. Als student wil ik er liefst niet meer aan uitgeven dan €150,-
Als iemand mij ook het belang van details als 'ergonomisch design', 'mesh chair' en 'lumbar spine support' uit kan leggen, dan is dat meer dan welkom.

Fijne dag allen! :)

Sally
 
Vrees dat het budget wat te laag is voor een beetje stoel voor langere mensen, het zitdeel dient ook verstelbaar te zijn, heb nu 2 jaar een Avator stoel die niet meer leverbaar is maar wel fijn zit met het goed gemaakte rugdeel en de in diepte verstelbare zitting, ben 196cm.
Zoek op bureau stoelen voor lange mensen, b.v. op bureaustoel 24.
 
Bedankt beiden. Ik heb inmiddels een mooie tweedehands bureaustoel kunnen regelen.

Fijn weekend! :)
 
Dat is mooi. Veel plezier met je stoel gewenst. Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan