• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Accelerometerst.exe-toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaikhebeenvraag

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
149
Waarderingsscore
1
Hallo, hopelijk plaats ik mijn vraag in de juiste topic, anders hoor ik het graag, ;)
Sinds de laatste update krijg ik steeds een foutmelding bij het opstarten van mijn pc.
Deze melding krijg ik te zien:

acclelerometerST.exe-toepassingsfout
Kan de toepassing niet correct starten (0xc000007b)

Ik ben al bezig geweest met ccleaner, met het register, ik heb de pc laten scannen op fouten en laten herstellen.
Daar kwam ik niet verder mee, en de foutmelding blijf ik houden.
Nu is het geen probleem voor me, met 1 muisklik is de melding weg en de pc werkt verder prima.
Toch word ik nieuwsgierig wat het voor foutmelding is, en of ik dit op moet lossen.

Alvast bedankt. Mooie dag.
 
Dit moet wel over een laptop gaan. Het bestand accelerometerST.exe is een programma dat in de gaten houdt of jij je laptop laat vallen, terwijl hij aan staat. Als dat gebeurt, dan wordt onmiddellijk de harde schijf uitgeschakeld en de leeskop geparkeerd. Dit om schade aan de harde schijf te voorkomen.

Gokje: gaat het over een laptop van het merk HP? Lees dan even dit topic rustig door: AccelerometerSt.exe Toepassingsfout - Computer Idee Forum
 
Dat klopt helemaal, het gaat om een HP laptop.
Bedankt voor je omschrijving, een nuttig programma lijkt me, ik ga de info eens nalezen.,
 
Als u zich wilt ontdoen van Accelerometerst.exe Fout dan zijn er verschillende mogelijke oplossingen van deze fout.

1- Verwijderen HP 3D DriveGuard: Gewoon je nodig hebt om Hp 3D driveguard te verwijderen en voor dit doel moet je gaan in Instellingen en klik op de app keuze. Hier moet je de HP 3D DriveGuard achterhalen en verwijderen.

2- PowerShell-optie gebruiken: je schrijft de PowerShell in de zoekbalk van het venster en klikt er met de rechtermuisknop op en kiest als administrator uitvoeren en schrijft daar "sfc / scannow" en wacht om het proces te beëindigen.3- Een SFC-scan uitvoeren: u kunt deze fout ook corrigeren om de optie SFC Scan te gebruiken en u volgt https://windowserrors.org/accelerometerst-exe-error-windows-10/ om het volledige detail te bevestigen over deze methode en enkele anderen ook. Succes.
 
Beste Kareemlatif,
Reageren op een topic uit 2017 heeft geen zin.
Ik zal daarom dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan