• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Account bevestigen bij ietsiepietsiesoft wil niet.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Account instellen bij "softie's" wil niet. Geeft aan dat na volgen van de stappen in de mail en dus op link klik met het adres waar het om gaat, die aangeeft dat het niet het betreffende mail adres is dat moet bevestigd. Heb recentelijk een reparatie aan mijn wandcontact en een vervangende andere modem gekregen, dus of dat er mee te maken kan hebben dat iemand weet misschien ?

Ps Jahaaa Microsoft heet het bedrijf. Maar a.u.b. iemand ?
 
Misschien moet je toch duidelijker zijn in jou vragen, want jou topic`s zijn vaak te onduidelijk.
Maar als ik het goed begrijp wil jij een nieuwe Microsoft account instellen maar dat lukt niet?
Dit heeft trouwens niets met jou modem te maken.
 
Tsja, ........... wacht nog even af op misschien andere antwoorden, (alvast, ........ zal u wel goed zijn, den'k ff maar).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hij dient een code aan te vragen via een alternatief email adres en dit alternatief email adres word dus niet aanvaard ...de code die hij dan toegestuurd krijgt via dat alternatief email adres dient hij dan weer in te geven om zijn Microsoft account te bevestigen ..
lukt het je niet via deze link … waar je kunt kiezen voor een alternatief email adres of een telefoon nummer ..
 
raar dat jij zegt dat dit probleem gekomen is door dat er een nieuwe modem werd geplaatst ...aangezien hier de modem een half jaar geleden vervangen werd en ik dit probleem niet had .
 
Ja, link kan je ander account maken, ook een idee, dus opgelost dan, bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je nog even laten weten of jij het werkend hebt gekregen.
 
oeps ...ik heb je blijkbaar een verkeerde link neergezet ...jij heb nu een nieuw account aangemaakt !
het moest deze link geweest zijn ...
 
Die link werkte niet, dus niks aan de hand (gerustgesteld !). Zal kijken eens .
 
Het lijkt wel of jij de berichten door Google Translate haalt om ze dan hier in het Nederlands te plaatsen. Is dat het geval?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan