• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Account Gmail zijn verouderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleurenvrouwtje

Gevestigd lid
Lid geworden
26 sep 2013
Berichten
265
Waarderingsscore
1
Ik heb al een hele tijd onder in de balk een enveloppe staan als ik daarop klik krijg ik Gmail te zien ( nieuw ) Normaal zet in gewoon gmail in de adres balk en kom dan bij mijn mail.
Maar als ik hem dus open met het envelopje krijg ik te lezen dat mijn gmail account is verouderd. Bovenin kan ik naar herstellen en verwijderen. Maar wat ik ook doe ik kom er niet verder mee. Krijg het niet weg, maar kan het ook niet gebruiken. Wie kan me helpen om dit goed te krijgen. Ook de antwoorden die ik op internet heb gevonden hielpen me niet verder.
Alvast bedankt!
Groetjes Kleurevrouwtje
 
Daar had ik al gekeken maar kom er niet uit. Ik kom na instellingen bij accounts en import, als ik dan verder ga kan ik nergens Synchronisatie instellingen voor postvak wijzigen vinden?
 
Ik had het in het oude email programma geprobeerd. Nu in de nieuwe maar kom dan ook niet veel verder want ik kan dit niet vinden: Schakel de selectievakjes in voor SSL vereisen voor inkomende e-mail en SSL vereisen voor uitgaande e-mail en kies vervolgens Gereed > Opslaan.
 
Dit heeft waarschijnlijk te maken dat je 2 staps verificatie aan moet zetten.
Dit had ik met het email adres van mij werk.
Google wil het graag veiliger maken en daardoor willen ze dat je dit gaat gebruiken.
 
wat heeft dit met het gmail account te maken ... juist helemaal niets .

de TS dient naar deze site te gaan https://myaccount.google.com/intro en vervolgens bij inloggen en beveiliging effe het betreffende account te bevestigen door antwoord te geven op de vragen zodat effectief kan bewezen worden dat het haar account is .
 
Ik kom met de bovenstaande link wel verder, maar houd het in dat ik dan ook een nieuw wachtwoord moet aanmaken? Inloggen op mijn account gaat goed, geen probleem , en de antwoorden op de vragen zijn al ingevuld. Alleen de beveiligingsvraag niet, maar die kan ik daar ook niet invullen.
 
Je zou het wachtwoord ook kunnen veranderen.
Of krijg je de melding niet meer na het invullen van de vragen?
 
bij "inloggen en beveiliging" zie je in het linker menu "help en feedback" klik deze eens aan indien jij dus het wachtwoord wenst te behouden dan klik je hier eens verder op feedback verzenden ... vermeld hen dat je dus de melding krijgt dat je gmail account verouderd is en dat deze melding onterecht is ..zij zullen dan de nodige stappen doen . zodat je deze melding niet meer krijgt .
 
Emi,

Ik zat dus blijkbaar fout. Excuus daarvoor.
 
vergissen is menselijk ...een excuus is dan overbodig ..
 
Ik lees bij de feedback dat veel mensen er last van hebben. De fout ligt bij hun. Dus ik doe er maar even niets aan.
Bedankt voor alle hulp.
 
Oke dat heb je goed.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan