• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Accu vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco892

Nieuw lid
Lid geworden
25 okt 2017
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Mijn iPad moet ter reparatie terug naar de winkel voor een nieuwe accu, in hoeverre kunnen ze zien wat erop staat? ik gebruik hem voornamelijk voor werkgerelateerde dingen, roosters en notulen van vergaderingen....vandaar deze vraag
 
maak een backup aan want hoogstwaarschijnlijk zal deze nadat de accu vervangen werd terug gezet worden naar de fabrieksinstelling .. als dit al niet automatisch gebeurd met het los halen van de huidige accu ..
*je mag er van uit gaan dat men deze nadat de accu vervangen is ook zal testen .. je belangrijkste en persoonlijke info haal je er best af door deze ergens anders neer te zetten ..vb usb stick van aanzienlijke grootte .
 
Mijn iPad moet ter reparatie terug naar de winkel voor een nieuwe accu, in hoeverre kunnen ze zien wat erop staat?

Heb jij er geen wachtwoord op zitten?
Want zonder wachtwoord komen ze er niet zo maar in.
Daarbij gaan ze echt niet iemand anders zijn Ipad door snuffelen.
 
Heb jij er geen wachtwoord op zitten?
Want zonder wachtwoord komen ze er niet zo maar in.
Daarbij gaan ze echt niet iemand anders zijn Ipad door snuffelen.
Ja er zit wel een wachtwoord op
 
Dan kunnen ze er dus niet zo maar inkomen.
 
Dat zou kunnen, maar een hard reset kan ook zonder de Ipad te openen.
Maar ook al vragen zij een wachtwoord verwacht ik niet dat zij door jou bestanden gaan.
Maar je kunt zoals Emi al aangeeft de bestanden back-uppen en dan desnoods verwijderen van de Ipad.
 
Welke ios gebruik op de Ipad?
Want vanaf ios 12 kun je apps beveiligen met een wachtwoord.
Dus mochten zij toch in jou Ipad moeten, dan kunnen ze niet bij jou bestanden
 
Je kunt ook uitloggen bij iCloud toch? En als je hem weer terug hebt weer inloggen? Volgens mij kunnen ze dan ook niets bekijken???
 
Ik ben zelf geen Apple gebruiker, maar wordt alles wel standaard in de Icloud opgeslagen?
Dus ook notulen, agenda afspraken enz
 
Welke ios gebruik op de Ipad?
Want vanaf ios 12 kun je apps beveiligen met een wachtwoord.
Dus mochten zij toch in jou Ipad moeten, dan kunnen ze niet bij jou bestanden
Oh wist ik niet.. ik heb iOS 12.4
 
Dat is het gewoon, uitloggen in je I cloud en vergeet je Apple ID niet, en de I pad een back up geven, is niet echt nodig met Apple I cloud.
Gr.
Pred..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan