• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Acer Aspire 7551G drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

ViennaArtForLife

Gevestigd lid
Lid geworden
17 mei 2010
Berichten
249
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Op internet kan ik nergens de Ethernet-controller en de Netwerkcontroller driver vinden.
Ik heb al van alles geprobeerd, ook al op de acer site zelf, maar niks gevonden.

Besturingssysteem wat op de laptop zit is Windows 7 ultimate 64 bits.

Normaal installeert ie de drivers automatisch via internet.. maar aangezien het om de internet drivers zelf gaat..:wall:

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt
 
Hey,
Hoe bedoelt u?

draadloos internet?
of werkt het hele internet niet?
als het hele internet niet werkt moet
je op een andere computer drivers voor de laptop
downloaden en op usb stik zetten.
en dan installeren op uw acer laptop!
veel suc6

mvg Chiel449
 
Ja hoe de drivers heten heb ik als onderwerp naam gezet,
En ja dat is ook mijn bedoeling kan er alleen geen drivers vinden :)

Heel het internet ligt eruit, dus beide drivers... en ben al op mijn laptop (die wel internet heeft) al aant zoeken geweest :)
 
Vaak wel hebben ze die chipset drivers onder 1 pakket zitten (zoals AMD dat doet, waar de VGA en USB3.0 etc etc onder 1 setup zit)

- Barret
 
Hy iedereen! You actually want the complete detail to download the Acer drivers and to install in right way. Because i have seen and you also mentioned people suffer while install this software. I think for this purpose youtube is the best choice to get guide regarding installation of this driver.
 
Dit topic is 5 jaar oud. Het is te hopen dat het probleem intussen is opgelost.
Een slotje op dit topic?
 
Sleutel op de deur en draaien maar. Had het niet gezien ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan