• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Acrobat Reader DC

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,
Ik ontving bij een hotel reservatie een PDF bijlage over genomen covid 19 maatregelen in het hotel, als ik de PDF file aanklik krijg ik de vraag "openen in acrobat?" . deze 3Blz zijn in het Frans, ik wou deze tekst eens door de google vertaler trekken om de tekst in het Nederlands te lezen, maar dat lukt niet, ik kan de tekst geopend in acrobat reader niet selecteren en kopiëren naar de vertaler, iemand die mij uitlegt hoe dat wel kan? of hoe ik de tekst in het Nederlands kan vertalen?

Thx
catmen
 
Ik ga die eens proberen, want als ik in het vertaal app van Google de bewuste Pdf file (van 3blz) open dan lijkt het er op dat die word ge-up load voor vertaling, naar waar ? Ik zou het niet weten maar een vertaal resultaat zie ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan