• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Acronis true image 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hallo,

Heb in een vorig leven een backup genomen met bovengenoemd programma. Nu wil ik een restore doen maar krijg een foutmelding. "Het bestand is beschadigd". Kan het dus niet terugplaatsen. Hoe kan dit opgelost worden?

Mvg,
 
niet dus ..indien dit beschadigd is dan is het niet meer te gebruiken !
 
Ik ben het eens met Emi die backup is kapot daar kan je niets meer mee. Ik hoop voor je dat er een tweede backup beschikbaar is.
 
Hoi,

Er staan voornamelijk documenten op de een al wat belangrijker dan de ander. Zou er geen firma bestaan die de inhoud opnieuw leesbaar kan maken? En zo ja, welke?

Mvg,
 
Back-ups die je gemaakt hebt met Acronis True Image zijn .tib bestanden.
.tib bestanden hoor je gewoon in de Verkenner te kunnen openen door er dubbel op te klikken. En op die manier klik je steeds verder totdat je bij de map bent aangekomen waar jouw belangrijke bestanden in staan. Die kun je dan kopiëren en bijvoorbeeld plakken in een map naar keuze. Bijvoorbeeld op een USB stick.
Wanneer je het .tib bestand niet met een dubbelklik kunt openen in de Verkenner, zie ik het somber in.

Ik kwam op internet echter wel MultiExtractor tegen: https://www.multiextractor.com/tutorials.html
Die zou om kunnen gaan met corrupte .tib bestanden. Eerst maar via de Verkenner proberen?
 
Als je Acronis hebt geïnstalleerd op je pc, dan kan je in de verkenner dat .tib-bestand openen door erop te dubbelklikken. Als het bestand niet opent in de verkenner, dan is het idd echt beschadigd en rijp voor de vuilbak. Gaat het wel open in de verkenner, dan kan je je documenten heel eenvoudig met copy/paste eruit copiëren naar een andere map ergens op je HDD.
 
Hoi,

Via de verkenner werkt het niet waarschijnlijk beschadigd. Heb de file (s) nochtans gevalideerd. Als dit niet meer betrouwbaar is dan vraag ik mij af of het verstandig nog acroniis true image te gebruiken?

Mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan