• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Actie als ik het deksel sluit

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Als ik het deksel van mijn laptop sluit, zou de accu NIET leeg moeten lopen. Er is ingesteld dat de laptop dan AFSLUIT. Maar toch loopt de batterij leeg. Hoe kan dat? Volgens mij is accu niet goed meer! Ik had de laptop al eerder naar de Mediamarkt gebracht met deze klacht maar ze hebben alleen de pc opnieuw ingesteld.

Om half 2 vanmiddag sloot ik het deksel en was er nog ongeveer 33 % power. Om half 5 kwamen wij terug en was de accu leeg!
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat de laptop dan geheel afsluit en niet op de slaapstand gaat?
Niet zeker maar ingesteld bij gedrag van aan/uit knoppen bepalen: Actie als ik het deksel sluit: zowel op batterij als netstroom Afsluiten
 
Acer Swift nieuw gekocht november 2021
 
Ik zie dat er verschillende varianten van de Acer Swift bestaan. Blijft er een lampje knipperen als je de laptop dicht klapt? In dat geval zal dat een teken zijn dat de laptop toch in de slaapstand gaat. Dan is de laptop wel zuiniger dan wanneer het actief is maar zal wel iets aan stroom blijven gebruiken.
Verder kan je eens contact opnemen met Acer om te informeren of jouw probleem normaal is voor een laptop van jouw leeftijd. Let wel op dat de garantie via de Mediamarkt moet blijven gaan, dus bij Acer hooguit informatie inwinnen. Met die info kan je dan weer naar de Mediamarkt.
 
Er brand nu geen lampje, maar nu blijft hij wel op hetzelfde accu niveau, misschien dat hij vanmiddag toch niet goed uit was. Maar wel raar!
 
Toch niet goed! Laptop gisteren weg gezet met dicht deksel op 34%. Nu weer open, staat nog steeds op 34 %. Maar leidt tot heel snel leeg, Van 34 naar 0%. Ik ga terug naar de Mediamarkt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan