• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Actieplan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Kerkhof

Nieuw lid
Lid geworden
17 mei 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hey iedereen voor school ben ik bezig met een project bezig waarin ik een actieplan voor een servicedesk moet ontwerpen samen met een tevredenheidsenquete. Graag zou ik jullie feedback hier over horen of deze doel- en klantgericht zijn.

De enquete ziet er ongeveer zo uit en bestaat uit ongeveer 8 vraagstukken:

Tevredenheids enquête.


Beste werknemer. Onlangs heeft u gebruikgemaakt van onze service. Graag zouden wij enkele tijd van vragen om de volgende enquête in te vullen betreft uw ervaring met onze service.

Zijn de Problemen naar tevredenheid verholpen?

Hoe was de klantvriendelijkheid?

Was er spraken van deskundigheid?

Hoe veel tijd heeft het traject tussen het melden van uw incident en het oplossen geduurd?

Zijn volgens u alle afspraken nagekomen?

Hoe was de bereikbaarheid naar ons?

Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?

Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?

Heel hartelijk dank voor uw tijd.


Het actieplan ziet er als volgt uit. Deze heb ik als bestand geupload aangezien ik geen tabel kon uploaden
 

Bijlagen

  • aCTIEPLAN.JPG
    aCTIEPLAN.JPG
    68,2 KB · Weergaven: 34
Het begin van jouw enquête begint al goed met beste werknemer en verderop is die werknemer klant geworden?
 
In dit fictieve bedrijf maakt de werknemer gebruik van de service van de servicedesk dus. Dus objectief gezien is hij een klant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan