• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost administrator account

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucien159

Gevestigd lid
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
234
Waarderingsscore
3
door problemen met mijn laptop
heb ik deze terug geplaatst via fabrieksinstellingen
maar als ik deze opstart krijg ik de volgende melding
ADMINISTRATOR
uw account is uitgeschakeld
neem kontakt op met de systeembeheerder
graag een beetje hulp om dit op te lossen
 
Waar het in dit geval om gaat is het standaard Administrator account. Die is standaard uitgeschakeld. Het is ook beter om dat account niet te gebruiken. Zo is er in datzelfde fenomeen ook nog het Gast account dat is een onveilig, en standaard uitgeschakeld account. Dat laatste account daarvan adviseer ik je die nooit te activeren.

Deze reactie schrijf ik puur ter informatie. Daarom zal ik je ook dit artikel nog meegeven. Mocht je interesse hebben in de werking van accounts.
 
bedankt voor de informatie
na alles goed gelezen te hebben
denk ik dat in mijn geval de beste oplossing zal zijn
om een nieuw administratoraccount aan te maken zal er zeker morgen nog op terug komen
 
Dat denk ik ook, wij wachten de uitkomst af.
 
Het is zoals ik al schreef altijd verstandig om niet de ingebouwde accounts te gebruiken. Maak een nieuw account aan, onder bijvoorbeeld je eigen naam, met administrator rechten.
 
ik heb nu een nieuwe account aangemaakt met administrator rechten
alles is perfect gelopen en alles is ok
bedankt voor jullie hulp
 
Graag gedaan! En fijn dat het gelukt is, ik zal dit topic op opgelost zetten.
 
Mooi dat het is opgelost en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan