• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

administratorrechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Indien ik een map wil verwijderen mag dat niet omdat ik de admin rechten niet zou hebben, \hoe kan dit?
 
Om wat voor map gaat het hier?
Ben je als Admin op die pc ingelogd?
Heb je via de eigenschappen van de map al eens gekeken hoe de rechten staan ingesteld? (Tabblad security.)
 
Start een cmd-prompt "als administrator" of een powershell-prompt "als administrator". Dan kun je met de ouderwetse DOS-commando's of met Powershell de map wel verwijderen.

Het is echter niet zonder reden dat de map beveiligd is. Weet je wel zeker dat je die map wilt verwijderen?
 
Het is echter niet zonder reden dat de map beveiligd is. Weet je wel zeker dat je die map wilt verwijderen?

Dat is ook waarom ik wil weten om welke map het gaat. Niet dat er straks een essentiële Windows map wordt verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan