• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ADMX files

Status
Niet open voor verdere reacties.

winos

Enthousiast
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
2.100
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Als ik op een DC de admx files update gaan dan de policy instellingen verloren?

Kortom worden de instellingen opgeslagen in de admx files?
Zo ja hoe moet dit dan ooit up to date worden gebracht?:biggrin:

Met vriendelijke groet,
Winos
 
In de ADMX-files staan de mogelijke instellingen van policies. Het vervangen van de ADMX-files door nieuwere bestanden voegt mogelijkheden toe.

Met andere woorden: je policies zouden overeind moeten blijven. Neemt niet weg dat een back-up een handig hulpmiddel kan zijn...
 
Bedankt voor het antwoord.
Uit ervaring weet ik dat u gelijk heeft al heb ik wel de volgende vraag:
is er ergens een documentatie van Microsoft waar dit staat beschreven? Deze heb ik niet kunnen vinden.
Ik heb namelijk geen zin om een foutje te maken bij een multinational.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leesvoer

Maar uh... zonder al te bemoeierig te willen zijn: jij gaat een omgeving bij een multinational beheren? Of die beheer je al?
 
Stagiaire.
 
Aha... Duidelijk. Wel een begeleider erbij? En een behoorlijk OTAP-traject?
 
Jazeker. Ik had ook niet verwacht dat dit makkelijk ging worden. De back-ups zijn daarom ook in overvloed aanwezig.
Het probleem is nu dat er geen central (ADMX/L) store is. Daar wil ik naartoe werken.
 
Duidelijk. Houdt er rekening mee dat op het moment dat je de ADMX introduceert, je geen GPMC vanaf een Windows XP werkplek meer mag opstarten... Dit vernaggelt mogelijkerwijs de policies wl.
 
Bedankt voor het bericht over Windows XP, Gelukkig zijn wij deze aan het uitfaseren maar toch...
Bedankt voor de tijd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan