• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adres 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beef23

Nieuw lid
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik gebruik sinds kort programma Adres 2000. Nu wil ik langere namen invoeren . Hoe doe ik dat? Ik kan nergens vinden hoe ik de kolom breder maak. Iemand enig idee? Vast bedankt.

Eduard
 
Wanneer je een naam intypt in een cel in Adres 2000, dan zal de breedte van die cel automatisch aangepast worden.
Maar wat als je later die naam wat langer wilt maken? Of wat te doen wanneer om wat voor reden dan ook de tekst niet in een cel past? Dan maak je die kolom breder. Ja, dat wist jij al, maar hoe.
Hieronder een voorbeeld waarbij ik zelf expres de eerste kolom te smal heb gemaakt:

59eddf1670346-Naam_niet_volledig_te_zien.png


De naam is daardoor niet volledig te zien. Bovenaan zie je de kolomnamen: Naam; Telefoon enz.
Beweeg de muisaanwijzer naar de horizontale scheidingslijn tussen Naam en Telefoon. Wanneer de pijl van de muisaanwijzer verandert in 2 verticale streepjes met aan weerskanten een pijl, dan druk je de linker muisknop in en sleep je die horizontale scheidingslijn iets naar rechts, net zo ver totdat je de volledige naam kunt zien, zoals in de afbeelding hieronder:

59ede05cd7fd3-Naam_volledig_te_zien.png


Speel daar maar eens mee.
 
Weten we ook weer waar Porrelaar woont :) In Nergenshuizen. Vind hem mooi verzonnen.
 
Geniaal. Je doet nog aan bronvermelding ook. :)
 
Bedankt voor de moeite. Ik ben er uit.!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan