• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adresboek Outlook Express importeren in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

avanti

Senior Member
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
177
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik heb een nieuwe laptop gekocht. op deze laptop staat outlook 2007.
Op mijn oude laptop staat outlook express. ik wil graag de contactpersonen (adresboek) importeren in Outlook 2007. Hoe kan ik dit doen. Heb wel wat antwoorden gelezen her en der en ook op de site van Microsoft zelf maar kom er niet uit. Wie kan me helpen ?
 
Re: adres boek outlook express importeren in Outlook 2007

Outlook Express:
Eerst het adresboek exporteren naar een WAB (Windows Address Book) bestand.

Vervolgens kun je dit WAB-bestand met een USB-stick of netwerk overzetten naar je nieuwe computer. Tenslotte kun je in Outlook 2007 het WAB-bestand importeren.
 
Re: adres boek outlook express importeren in Outlook 2007

Maar dit gaat over berichten? En jij vraagt om het adresboek?
 
Laatst bewerkt:
Re: adres boek outlook express importeren in Outlook 2007

Ja ook, op deze manier schijn je dus de berichten en emailadressen te moeten importeren

Ik heb het op de manier van jou geprobeerd. Het exporteren van het adresboek op de oude laptop met Outlook Express lukt me wel, dat is het probleem niet. Dit geexporteerde adresboek kopieer ik dan even middels een USB stick naar de nieuwe laptop. Vervolgens probeer ik met Outlook 2007 het adresboek te importeren, maar je krijgt gewoon de optie niet om aan te geven waar dat adresboek zich bevind op de harde schijf !!

Ik heb het nog niet gedaan op de Microsoft manier, dus alle hulp is nog welkom !!
 
Re: adres boek outlook express importeren in Outlook 2007

Ik zal ff gaan kijken of ik nog een machine heb met Outlook 2007...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan