• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

adressenboek in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

GEORGE REBEL

Junior lid
Lid geworden
14 nov 2013
Berichten
53
Waarderingsscore
0
Waar kan ik mijn adressenboek van mijn contacten vinden in windows 10
 
Gebruik de app Personen om al uw contactpersonen op één plek te zien, in alfabetische volgorde.



Afbeelding van de contactenlijst in de app Personen



Selecteer de knop Start en selecteer vervolgens Personen om de app te openen. Voer uw accountgegevens in als u wordt gevraagd u aan te melden.
 
Outlook openen en dan de toetsen Ctrl / Shift / letter B , of - bij geopende Outlook - knop adresboek intoetsen:
5dca81cf9be2e-No.002.jpg

Als je het adresboek wilt afdrukken is dat een heel ander verhaal. Kan je beter even zoeken via Google.
 
@Najsnarf Dat is het adresboek van Outlook wat jij laat zien. Dat is iets anders dan het adresboek (Personen) van Windows zelf. :)
Die kun je namelijk ook gebruiken zonder dat je Outlook hebt.
 
aha, alweer wat geleerd.Het verbaasde me al dat als je de emailadressen opslaat als csv er wel 20 of 30 soorten gegevens (verjaardag secretaresse bv. ) in de kolommen staan. Bedoel je dat?
 
nu wachten we tot George Rebel dit gelezen en opgelost heeft. In mijn jeugd hadden we een strip Sjors en de Rebellenclub. Zal wel geen familie zijn
5dcc110c0617e-No.001.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan