• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies aanschaf laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi eric27,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Vertel maar waarvoor je het komende notebook gaat gebruiken?
 
ik wil hem voor gewone normale dagelijkse dingen gebruiken zoals:

internetten
tekstverwerken
boekhouding
foto,s

dat soort dingen ik ben absoluut geen gamer maar wil wek graag een snelle laptop.

Eric.
 
Ik denk dat de Lenovo het betere toetsenbord heeft!
 
Dat zijn mooie laptops met mooie specs.
Wat je nog zou kunnen doen is reviews op verschillende sites lezen, wat mensen de plus en min punten vinden over laptops.
 
klopt maar over deze Lenovo is weinig te vinden qua reviews.
Wat ik zelf een beetje heb kunnen vinden is dat de lenovo over een ac wifi verbindig beschikt en de hp niet. Zelf zit ik daar nu niet op want is volgens mij alleen op de 5Ghz
en daar lees ik ook wel eens nadelen over.

De accu schijnt van de lenovo niet verwisselbaar te zijn en die van de hp wel.
Ook is de accu duur bij de lenovo gering een uur of 2.5 a 3 dan schijnt het op te zijn.
Terwijl uit reviews van gebruikers bij hp deze wel een 8 uur meegaan.
Uit test wanneer de laptop continu gebruikt wordt is dat een dikke 5 uur.

Eric.
 
Als ik jou verhaal lees, dan zou ik voor de HP kiezen. Ik heb nu ook een laptop met vaste accu en dat vindt ik wel iets minder.
Want ik weet niet of dit altijd zelf goed te vervangen is.
 
Als je echt lang op een accu in een notebook wil werken, dan ga je voor een notebook met 15,6" scherm of nog kleiner en niet voor een 17,3" scherm wat energie vreet.
 
Nou deze is het geworden:

HP 17-bs191nd

Zag hem al een aantal dagen staan en het leek mij echt wel wat.
Niet een hele goede grafische kaart maar gamen doe ik toch niet.
Wat me wel aan sprak was de full HD en de nieuwste i5 processor met 4 cores.
Vandaag stond er bij Cool Blue een tweede kans voor 720 euro ik dacht pakken en maar kijken hoe het er uit ziet.

Eric.
 
Hallo Erik,

Dat is een goede keus.
Bedankt dat je jou keus nog even hebt laten weten. Ik wens jou er veel plezier mee!
Ook zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan