• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost advies beveiliging gaming pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan windows defender configuren via task sheduler
Nee dat is iets anders.
Daarmee kun je zelf een volledige scan configureren, de automatische periodieke scan wat Defender zelf doet kun je daarmee niet regelen of bepalen.
En als je het daarmee al uitgezet krijgt wordt het bij een update weer aan gezet.
Dus echt uitschakelen kun je alleen doen als er een andere virusscanner geinstalleerd is, dan krijg je opeens de optie om het "periodiek scannen" uit te schakelen.
Als je Defender zelf gebruikt is die optie niet beschikbaar.
Hij zou dit moeten doen buiten gebruikerstijd (die tijden kun je wel zelf aangeven) maar heb al gemerkt dat dit dus ook niet werkte zoals het moet. Standaard staat dit volgens mij op 08.00-17.00 uur.
Ik had dat gezet op 14.00-02.00 uur maar toch ging ie lekker onder 't gamen die periodieke scan doen.

Volgens mij is het met een registerwijziging wel weer te omzeilen maar ik hou niet van onnodig gerommel in het register.

Dat is me te zeer een geneuzel, dat moet gewoon kunnen, dus hups AVG er op, schakelaartje om en klaar. Die vind ik persoonlijk sowieso sneller en ietsie beter dan Defender.
 
Momenteel heeft Bullguard geen oplossing voor het probleem ik heb gewoon de defender ingeschakeld standaard maar is dit een goede av oplossing
 
Hij heeft geen game modes, maar als anti virus komt hij zeer goed uit de test.
Kijk hier maar eens. Staat als top product tussen betaalde anti virussen.
 
Idd klopt Aarie25, welke antivirus zou je aanraden met een gaming modus buiten Bitdefender en Bullguard
 
Daar kan ik jou geen advies in geven, aangezien ik geen game modus gebruik en dus ook niet goed weet welke daarin het beste werkt.
Als je kijkt via Google komt je sites zoals deze tegen, maar het blijft lastig of dit echt klopt of gewoon reclame is. Maar je kunt Eset 30 dagen uit proberen.
 
Dank je Abraham voor de info, ik heb al de scan functie van men printer terug kunnen activeren, maar heb bullguard nog eens gecontacteerd hierover
 
Kijk dan heb je een game modus en een gratis anti virus.
Wel nog even de ransomeware bescherming aanzetten.
Klikt daarvoor op het witte schildje, klik dan op virus en bedreigingsbeveiliging, scroll dan naar onder en klik op bescherming tegen ransomeware en de het aan.
 
ik heb een alternatief gevonden Aarie25, ik heb Norton 360 met de stille modus geïnstalleerd, het probleem is volledig opgelost, deze topic mag gesloten worden
 
Mooi dat je een goed werkende oplossing hebt gevonden. Ik zal er een slotje op gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan