• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bedoel je dat met de videokaart? Aansluiten en beeld weergeven zal geen probeem zijn. Maar gamen op 4K kun je vergeten. Verder is de maximale framerate afhankgelijk van aansluitingen en ondersteunde protocollen.
 
Hoezo gaat gamen op 4k niet werken ?
 
O nee laat dat 4k maar zitten dan , maar wat is volgens jullie een goed scherm rond de 28/32 inch onder de 400 euro
 
Je kunt natuurlijk wel 4K gebruiken voor video en windows, maar om te gamen zul je meestal terug moeten naar gewoon HD. Maar een 32" scherm met HD resolutie is ook weer niet echt geweldig. 27/28" is niet zo'n punt, alhoewel velen dat ook een te lage resolutie zullen vinden. Ik werk zelf met een 27" HD scherm, met plezier. Mogelijk is 1080p ultrawide ook nog een idee.
 
ik vind advies voor monitors altijd zo moeilijk is zo persoonlijk de een houd van warmme kleuren de ander weer niet, de een wil een mat scherm de ander glossy.

ik zelf vind zeker om te gamen de responstijd erg belangrijk en om toch bij 4k te blijven als je dat wil voor als je nog eens een pc koopt of zelf bouwd vind ik dit wel een leuke monitor als hij in je buget past kost rond de 430

ASUS 28" 4K Ultra HD Monitor PB287Q
(Zwart, 2x HDMI, DisplayPort, Sound, Pivot)

lees dit ook even op je gemak wie weet.

.https://www.alternate.nl/ASUS/28-4K-Ultra-HD-Monitor-PB287Q/html/product/1135283
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is inderdaad wel een mooie, ik ga zaterdag naar de msi fandag, dus kan daar ook inspiratie op doen voor een geschikte monitor
 
Bedenk wel dat 28" uhd vrij priegelig wordt met tekst. Het is hetzelfde als 1080p op een 14" scherm. Geen probleem als je goede ogen hebt, maar anders...
 
bof ik even dat ik goede ogen heb, we hebben een 46 inch 4k oled en daar kan ik de ondertiteling ook nog steeds lezen:worship:
 
Maar dat is vast geen 7-punts tekst in windows...
 
dat is waar ja, het zal in de richting van 40 punts komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan