• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies nodig bij aankoop pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gavrilo

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
234
Waarderingsscore
0
Beste leden


Ik had graag geweten of mijn computerzaak mij een goede prijs kwaliteit voorstelt;

Intel i5 7400
Antec GX200
Xilence 500W
MSI Mainboard (niet duidelijk of het een Gaming of H110M ECO betreft)
8GB DDR4
240 GB SSD Kingston
DVD RW
MSI GTX 1050 2GB Gaming
USB3/LAN

Geleverd met Windows 10 en helemaal gebruiksklaar voor 849euro.

Is dit een normale prijs? Ik ben teveel leek om dit zelf te kunnen vergelijken.



Met vriendelijke groeten
 
Beste


Bedankt voor uw reactie.

Ik heb dit reeds geprobeerd maar er zijn voor sommige onderdelen zodanig veel opties dat ik er zelf niet aan uit raak.
Ik heb ondertussen wel een mailtje gestuurd naar de pc-winkel om te weten welke MSI Mainboard het betreft.
 
Hallo Gavrilo :)

Rubensky maakte me nieuwsgierig en heb hem zelf ook even samengesteld. Voor dat geld heb je'm dus niet bij webshop Azerty wat betekend dat het zeker geen foute deal is.

https://azerty.nl/basket/?code=YTox...wMztpOjE7aToxNzk0OTtpOjE7aToxOTY4ODQ7aToxO30=

Als ik je n advies mag geven, waar je later nog lang plezier van zult hebben, is een alternatieve cpu koeling.
Intel Core i5 ondersteund turbo modus en kick down, wat betekend dat de cpu zichzelf automatisch kan overklokken bij stressmomenten. De deur en de hoeveelheid overklok hangt grotendeels af van de warmte. De standaard meegeleverde koeling is eigenlijk net te zwak om dit ten volle te ondersteunen. Aanbevolen is dus een alternatieve koeling bijvoorbeeld Cooler Master TX3 dewelke al vlot voor 25 euro verkrijgbaar is.

Groetjes,

Dave
 
Ok, dit is duidelijke informatie

Bedankt voor de hulp!

--- Update ---

Het moederbord betreft een MSI H110M ECO Mainbord.

Geen idee of dit een verschil maakt in prijs?
 
Dat bord is een paar tientjes goedkoper dan dat van dave, geen gigantisch verschil dus. De medion heeft vast ook een h110 budgetbordje, mogelijk van msi, ecs oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan