• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies: Tweedehands Software licenties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert12

Nieuw lid
Lid geworden
10 jan 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Beste Nationaal computer forum leden,

Zojuist ben ik op zoek naar een goedkoop alternatief voor tweedehands software licenties. Ik heb begrepen vanuit diverse bronnen dat het sinds 2012 mogelijk is om tweedehands licenties op te kopen bij verschillende partijen!

Het zal gaan omtrent software voor mijn dochter die aan een particuliere grafische vormgeving opleiding begint, aankomend nieuwe schooljaar. In principe ben ik dan op zoek naar software licenties van Adobe Photoshop, Adobe Illustrator en voor het mooie ook nog een office licentie.

Bij deze vraag ik mijn hulp op dit forum om meer te weten te komen over de mogelijkheden voor tweedehands software licenties!

Alvast super bedankt allemaal..

Groetjes,
Bert
 
Had je ook al gekeken naar studentenlicenties, bijvoorbeeld via slim.nl?
Verder zijn er ook wel studentenversies van diverse software, ook van adobe en microsoft.
 
Goede optie van Weballey! Mocht dat niet mogelijk zijn hier zijn de licenties niet duur en hebben een onbeperkte looptijd. https://www.digitallicense.nl/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan