• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ADW 8.00

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Goede morgen leden,

Bij mij werkt adw 7.4.2 perfect, maar de update 8.00 werkt niet c.q wordt niet geladen.
Hebben andere leden daar ook problemen mee?
 
Via rechtsklik "Als administrator uitvoeren"- lukt dat wel?
 
Ik klik altijd met rechts om als adm. uitevoeren, maar met adw gebeurt er niets.
 
Download het tool opnieuw, misschien is er iets verkeerd gegaan bij de vorige keer.
 
Lukt niet A 54. Bij mijn vriend lukt het ook niet. Het is wel een beta versie heb ik begrepen.
Ik heb de PC opnieuw opgestart, alle extensies bij Google weggehaal, gescanned met Bitdefender, Malwarebytes en Esetonlinscanner maar helaas de app. AWD 8.00 doet niets.
Bij mij laptop (nieuw) lukt het ook niet.
 
Hoi @ikkwav - heb het nu zelf geprobeerd en inderdaad, er gebeurt inderdaad helemaal niks.

Ongetwijfeld zal er kort binnenkort wel een werkende downloadversie klaar staan.
 
Fijn te horen dat het bij jouw ook niet lukt. W ij wachten maar af op betere tijden.
Prettige feestdagen en een goed 2020 ook voor de andere leden.
 
hier lukt het opstarten van de adw 8 dus wel op de W10 pro .. probeer deze eens

Ashampoo_Snap_donderdag 12 december 2019_12h31m35s_003_.jpg
 
Ik had hem vorige week erop gezet en die werkte wel. Mogelijk dat de download link snel weer werkt.
 
mogelijk omdat ook hier de premium draait en jij de gratis versie gebruikt van Malwarbytes
 
Ik denk dat niks ermee te maken heeft.
Maar het is een raar fenomeen.
 
nee heeft er niets mee te maken maar ook hier op een virtuele W10 pro met een gratis Malwarbytes werkt dus de adw 8

Ashampoo_Snap_donderdag 12 december 2019_12h54m56s_001_.jpg
 
Ik heb het geprobeerd met Firefox en kan hem gewoon downloaden en gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan