• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

afbeelding niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik goed begrijp kan ik user dan verwijderen?
 
dan nog een vraag ik kom niet in mijn persoonlijke instellingen is dit een bekent probleem? ik zie op internet iets voorbij komen
 
hoe kan ik het user account verwijderen?
 
Configiguratiescherm > Gebruikersaccounts > Ander account bewerken.

Persoonlijke Instellingen is onderdeel van de Opties in Windows 10.
 
Overigens - Je hebt Jos toch wel als Beheerderaccount aangemaakt?
 
mmmm denk het niet heb gewoon een account aangemaakt
Das dus niet goed
 
Dan nu eerst terug naar jouw adminaccount en dan jouw account met Jos via de beschreven weg van het Configuratiescherm Beheerdersrechten geven - als die nog niet zijn ingesteld!
 
Frissen maar is dat goed zo dan je bedoelde administrator? Dus beheerder?
 
Inderdaad is Administrator gelijk aan Beheerder in Windows.

Gaat alles weer naar wens of zijn er nog (kleine) problemen?
 
Persoonlijke Instellingen is onderdeel van de Opties in Windows 10. Dat snap ik maar ik kan hem dus niet openen
 
Inderdaad is Administrator gelijk aan Beheerder in Windows.

Gaat alles weer naar wens of zijn er nog (kleine) problemen?
Zover gaat alles goed ,dus ik kan user gewoon verwijderen in het configuratie scherm ( ik laat hem nu nog ff staan een paar dagen)
 
nog een vraag het nieuwe account is beveiligd met een ww dat wilde ik verwijderen maar kan alleen aangeven veranderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan